• volgens het CDA. een paar mensen van de cda overdrijven echt. ja ze willen nie met geert samen werken.maar de wereld vergaat er nie van!! nederland w8 al zoo lang maak nou een cabinet. er moet echt snel een nieuwe cabinet worden gevormd. het duurdte gewoon te lang. en hier mee word het cda er niet beter op(cat)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Zhaley schreef:
    Als de PVV gaat regeren, moet ík weg -ben Russisch-, moet mijn beste vriendin weg -ze is Tsjechisch-, moet mijn vriend weg -hij is Turks- en moeten zoooveel vrienden van mij weg. Like, never.

    Maargoed de wereld vergaat niet hoor. En nou ik wil de PVV echt niet zien regeren, dan word alles waar ik van hou me afgenomen.

    Oké, in sommigen opzichten heeft Geert gelijk, zelfs mijn Turkse vriend vind dat. Hij vindt het dragen van een hoofddoek raar.. Hij is heel modern opgevoed.

    Maarja. Whatevuuur.

    Hij gaat geen mensen het land uitzetten hoor allen de criminelen buitenlanders.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    NYC schreef:
    (...)
    Hij gaat geen mensen het land uitzetten hoor allen de criminelen buitenlanders.


    zo makkelijk zit het niet in elkaar. want wat als de buitenlanders een nederlands paspoort hebben wat de meesten dus hebben? dan zijn ze nederlands. En nederlanders kun je het land niet uitzetten


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Diaphanous schreef:
    (...)

    zo makkelijk zit het niet in elkaar. want wat als de buitenlanders een nederlands paspoort hebben wat de meesten dus hebben? dan zijn ze nederlands. En nederlanders kun je het land niet uitzetten

    Ik zeg ook niet dat het makkelijk is (:


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    NYC schreef:
    (...)
    Hij gaat geen mensen het land uitzetten hoor allen de criminelen buitenlanders.


    Ja maar wanneer ben je crimineel, ghagha :')? Nee, weetik, maar ik dacht ik ga even van het ergste uit ^^. Hahaha.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    NYC schreef:
    (...)
    Ik zeg ook niet dat het makkelijk is (:


    dat snap ik ook wel, maar daar moet je gwn goed over nadenken. ik vind wilders zowieso niks:X


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Diaphanous schreef:
    (...)

    dat snap ik ook wel, maar daar moet je gwn goed over nadenken. ik vind wilders zowieso niks:X

    Haha dan ga je al snel dingen tegen hem verzinnen en gebruiken maar er is wel over nagedacht hoor. Ik vind Geert Wilders wel goed. (:


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Zhaley schreef:
    (...)

    Ja maar wanneer ben je crimineel, ghagha :')? Nee, weetik, maar ik dacht ik ga even van het ergste uit ^^. Hahaha.

    Moorden enzo.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    NYC schreef:
    (...)
    Haha dan ga je al snel dingen tegen hem verzinnen en gebruiken maar er is wel over nagedacht hoor. Ik vind Geert Wilders wel goed. (:


    hmm nee, ik zeg wat ik denk. niet wat ik over hem vind, maar gwn hoe het gaat... wat er zich afspeelt in mijn gedachten


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Ik vind het allemaal nogal vaag. ;x


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    door wilders is er een tereur aanslag moogelijk in nederland slim hoor k** wilders(6):X


    Shoganai i ne~

    CDA is gek :|


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik vind het nieuwe kabinet goeeed! :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Blabla _O_


    -

    eileen schreef:
    door wilders is er een tereur aanslag moogelijk in nederland slim hoor k** wilders(6):X

    Rutte heeft daar dan ook een aandeel in hoor.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Zhaley schreef:
    (...)

    Ja maar wanneer ben je crimineel, ghagha :')? Nee, weetik, maar ik dacht ik ga even van het ergste uit ^^. Hahaha.

    En Jihad-moslims. Die zijn het ergst -wurgt- Maar pedofiele priesters kunnen er ook wat van -wurgt ook-


    No growth of the heart is ever a waste