• mijn vader gaat altijd net even te lang door met dingen ,
    ik kwam even naar beneden voor een koekje looop ik naar de bank geef de kat een aai en houd hij me vast. "Je bent ook koud "
    Goh, maar laat me los ik wil een koekje .
    blijft ie vasthouden ruk ik me los daar gaat mijn speciale armband van ameland toen we er in de mei vakantie waren.
    En ik was al verdrietig omdat ik ergens mee zit en nou is dat ook kapot terwijl ik het met heel veel speciale gebeurtenissen heb gedragen .
    en hij kijkt er alleen naar hij blijft gewoon zitten [ het is een kralen armband] hij ruimt niks op de kat springt van de bank straks slikt ze het in?
    kut vent


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Overdrijf je nu niet een beetje? Ik snap dat je boos bent op je vader, maar misschien bedoelde hij het niet zo? Ik zou ook boos worden als mijn vader iets kapot maakte en me niet zou helpen het op te ruimen, maar om hem nu meteen een kut vent te noemen..

    Wees blij dat je een vader hebt.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Je zegt nu kutvent omdat et net gebeurd is.. nou komt je woede op.. maar durf hem later nog maar eens kutvent te noemen denk niej dat je da doe


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Amistad schreef:
    Je zegt nu kutvent omdat et net gebeurd is.. nou komt je woede op.. maar durf hem later nog maar eens kutvent te noemen denk niej dat je da doe


    zo vaaak (:


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Der zijn vast wel leuke momenten.. ik denk ook zo vaak kutvent enall.. maar later doet hij weer dingen wat et weer goed maak weetje..

    zoals dat hij mij keer niej geroepen heeft voor pannenkoeken.. maar ik kreeg wel een gloednieuwe mobiel voor mijn verjaardag.. terwijl ik zelf wou sparen...
    of dat hij de andere weer geef en mij vergeet.. maar later [week later ofzow] kreeg ik 10 euro in mijn handen gedouwd. en hun niks


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    wajo hij doet niks fout man. Mag hij zijn dochter niet eens vasthouden?


    I live for the applause, you will die for it.

    Sorry, maar je overdrijft.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Ik weet zeker dat je vader het niet zo bedoelde en dat het perongeluk ging. Maar ik snap dat je dat heel vervelend vind.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik snap wat je bedoeld. Iedereen zou boos zijn als iemand dat bij ze deed en zou zoiets zeggen. Hier denken ze alleen van niet en zeggen ze tegen jou dat je normaal moet doen of gaan ze kut opmerkingen maken, maar zelf doen ze het dan ook wel hoor!
    Dus ik snap wel wat je bedoelt, echt vervelend voor je!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    NYC schreef:
    Ik snap wat je bedoeld. Iedereen zou boos zijn als iemand dat bij ze deed en zou zoiets zeggen. Hier denken ze alleen van niet en zeggen ze tegen jou dat je normaal moet doen of gaan ze kut opmerkingen maken, maar zelf doen ze het dan ook wel hoor!
    Dus ik snap wel wat je bedoelt, echt vervelend voor je!


    met jou kan ik praten,
    hij kwam zonet ook vet onschuldig boven wat ben je aan het doen?
    dus ik zeg vanalles .
    word hij vet kwaad omdat ik niet duidelijk antwoord geef ,
    dat slaat nergens op dus ik zeg waar ik allemaal mee bezig ben zegt ie: jaa je had 1 kans om het te vertellen nu ben je te laat.
    dat slaat nergens op!


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Nadineex schreef:
    (...)

    met jou kan ik praten,
    hij kwam zonet ook vet onschuldig boven wat ben je aan het doen?
    dus ik zeg vanalles .
    word hij vet kwaad omdat ik niet duidelijk antwoord geef ,
    dat slaat nergens op dus ik zeg waar ik allemaal mee bezig ben zegt ie: jaa je had 1 kans om het te vertellen nu ben je te laat.
    dat slaat nergens op!

    Ik snap helemaal wat je bedoeld ja! Dat slaat ook gewoon nergens op. Dat is net zo vervelend als mijn moeder vraagt wat ik op de pc doe en dan zeg ik ja wat msn'en enzo en gaat ze achter me staan om te kijken met wie ik praat en wat ik zeg. En dan word ze boos en vind ze het raar dat ik het wegklik en wacht tot ze weggaat. Dus ik begrijp je helemaal. Iedereen vind ouders soms gewoon kut.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    NYC schreef:
    (...)
    Ik snap helemaal wat je bedoeld ja! Dat slaat ook gewoon nergens op. Dat is net zo vervelend als mijn moeder vraagt wat ik op de pc doe en dan zeg ik ja wat msn'en enzo en gaat ze achter me staan om te kijken met wie ik praat en wat ik zeg. En dan word ze boos en vind ze het raar dat ik het wegklik en wacht tot ze weggaat. Dus ik begrijp je helemaal. Iedereen vind ouders soms gewoon kut.


    inderdaaad dat had ik vroeger iets meer maar nu valt het mee ik heb een oplossing: ga boven achter de computer en als je iemand op de trap hoort zet muziek aan en als ze dan vragen: wat doe je?
    ik luister muziek (:
    ouders wat moet je ermeee? (krul)


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Nadineex schreef:
    (...)

    inderdaaad dat had ik vroeger iets meer maar nu valt het mee ik heb een oplossing: ga boven achter de computer en als je iemand op de trap hoort zet muziek aan en als ze dan vragen: wat doe je?
    ik luister muziek (:
    ouders wat moet je ermeee? (krul)

    Hahaha ook slim maar de pc staat beneden omdat ik niet wil dat mijn bro en sister op mijn kamer komen --' Ik kan niet wachten tot die laptop er komt. Hahaha en inderdaad ouders soms kan je er echt niets mee.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    NYC schreef:
    (...)
    Hahaha ook slim maar de pc staat beneden omdat ik niet wil dat mijn bro en sister op mijn kamer komen --' Ik kan niet wachten tot die laptop er komt. Hahaha en inderdaad ouders soms kan je er echt niets mee.


    mazzelaar wij hebben 2 computers en me zus een eigen laptop maaar nog zo iets 'ouders achtig'
    Mam, mag ik een webcam?
    Nee .
    half jaar later
    Mam mag ik een webcam?
    Nee .
    Gaa zo maaar door!
    en waarom niet?
    Jaa we weten niet wat jij allemaal op het internet uitspookt .
    Wat denk je dan wel niet van je dochter?
    ik ben geen prostituee!


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Hij zal het allemaal wel niet zo slecht bedoelen, hoor.


    ars moriendi