• mijn vader gaat altijd net even te lang door met dingen ,
    ik kwam even naar beneden voor een koekje looop ik naar de bank geef de kat een aai en houd hij me vast. "Je bent ook koud "
    Goh, maar laat me los ik wil een koekje .
    blijft ie vasthouden ruk ik me los daar gaat mijn speciale armband van ameland toen we er in de mei vakantie waren.
    En ik was al verdrietig omdat ik ergens mee zit en nou is dat ook kapot terwijl ik het met heel veel speciale gebeurtenissen heb gedragen .
    en hij kijkt er alleen naar hij blijft gewoon zitten [ het is een kralen armband] hij ruimt niks op de kat springt van de bank straks slikt ze het in?
    kut vent


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Nadineex schreef:
    (...)

    mazzelaar wij hebben 2 computers en me zus een eigen laptop maaar nog zo iets 'ouders achtig'
    Mam, mag ik een webcam?
    Nee .
    half jaar later
    Mam mag ik een webcam?
    Nee .
    Gaa zo maaar door!
    en waarom niet?
    Jaa we weten niet wat jij allemaal op het internet uitspookt .
    Wat denk je dan wel niet van je dochter?
    ik ben geen prostituee!

    Ach dat is ook niet alles nee. Maarja dat snap ik opzich wel maar het is zeker vervelend een vriendin van mij heeft dat ook ze mag ook geen webcam. Ik mag er dan weer wel één. Maar als ze zegt dat het niet mag lijkt het net alsof ze je niet vertrouwt.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik begrijp dat die armband veel voor je betekent en je een rotdag hebt ofzo, maar je overdrijft. Als je door zoiets je vader al een kutvent gaat noemen... wees blij dat hij je nog vastpakt en om je geeft.


    None but ourselves can free our minds.

    Strobelight schreef:
    Ik begrijp dat die armband veel voor je betekent en je een rotdag hebt ofzo, maar je overdrijft. Als je door zoiets je vader al een kutvent gaat noemen... wees blij dat hij je nog vastpakt en om je geeft.


    dat doet hij alleen om te klieren hij pakt me altijd beet en als ik dan weg wil lopen trekt ie zodat ik om flikker ..


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Nadineex schreef:
    (...)

    dat doet hij alleen om te klieren hij pakt me altijd beet en als ik dan weg wil lopen trekt ie zodat ik om flikker ..

    Nou hij pakt je tenmisnte nog vast. Dat zou die echt niet doen alsie niet om je gaf, hoor.


    ars moriendi

    Sommige van jullie doen hier toch een beetje schijnheilig hoor. Ik vind niet dat ze overdrijft. Komaan.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Schat, wees blij dat je je vader nog hebt.. :')
    - Mijne is overleden, dusja.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Kikkeli schreef:
    wajo hij doet niks fout man. Mag hij zijn dochter niet eens vasthouden?


    Hope goes lost but never dies.

    Nadineex schreef:
    (...)

    dat doet hij alleen om te klieren hij pakt me altijd beet en als ik dan weg wil lopen trekt ie zodat ik om flikker ..

    Misschien maak jij dat er van ? Er zijn zoveel mensen zónder vader, of een vader die der niks om geeft...
    En hij kon misschien wel helpen met je armband, maarja, hem kutvent noemen gaat het er niet beter op maken.


    None but ourselves can free our minds.

    Kikkeli schreef:
    wajo hij doet niks fout man. Mag hij zijn dochter niet eens vasthouden?


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Wat bedoeldje je vader met die "Je bent ook koud"? Letterlijk, dat je ziek bent? Of is dat één of andere uitdrukking?
    Want als hij echt bedoelde van "Je hebt het koud, waarschijnlijk ben je ziek." Vind ik dat toch helemaal niet zo slecht hoor!
    En ik vind persoonlijk dat je hem een beetje te vlug uitscheld voor kutvent. Hij is er tenminste nog voor je, mijn vader komt mij 2/3 keer per jaar halen en that's it, en zelfs hem noem ik nog geen kutvent.


    Sarah; Boefke is nen heten beer!