• Ik luisterde net het lied 'Growing up van The Maine'.

    Growing up,it won't bring us down.
    We're in this together,Yeah, we'll make it somehow,
    Nothing's gonna stop us now. Growing up won't bring us down

    En toen begon ik dus te denken. Ik vind het verschrikkelijk dat men zichzelf zo serieus gaat nemen naar mate men ouder wordt. Het leven is niet om zo serieus te nemen toch ? Ik bedoel,iedereen herinnert zich de tijd wel nog dat hij als klein kind plezier maakte en onophoudelijk lachte. Niets kon ons raken, we konden de wereld aan. Ik vind het spijtig dat men niet meer zo veel lacht. Naar mate men ouder word gaat men zich aantrekken wat men van u kan denken, dit weerhoud ons ervan om onszelf te zijn. Ik denk dat men veel te negatief gaat denken en zich veel te druk maakt. Dus nu wil ik vragen ; Wat maakte jou vandaag blij ?


    Ik weet niet of dit in het juiste onderdeel staat en of er al een topic over is.


    We're hiding behind skin that's too tough

    I don't wanna grow up. Zoals ik altijd tegen m'n opa en oma zeg: De maatschappij verlangt van me dat ik volwassen word. Wat jammer nu dat ik daar schijt aan heb. Moet ik me ineens volwassener gaan gedragen omdat ik 18 ben? Yeah right.. bullshit :']


    No growth of the heart is ever a waste

    Niet veel. Ik voelde me niet zo lekker vandaag.
    Gisteren maakte seks me blij. :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik neem mezelf niet serieus alleen mijn leven wel ik wil er wel wat van maken maar nu geniet ik er zoveel mogelijk van neem niet alles te serieus.
    En wat mij vandaag blij maakte dat het gewoon bijna zeker is dat iedereen met wie ik graag naar All Time Low wil mag (:


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ivan schreef:
    I don't wanna grow up. Zoals ik altijd tegen m'n opa en oma zeg: De maatschappij verlangt van me dat ik volwassen word. Wat jammer nu dat ik daar schijt aan heb. Moet ik me ineens volwassener gaan gedragen omdat ik 18 ben? Yeah right.. bullshit :']

    Ik vind jou leuk _O_


    We're hiding behind skin that's too tough

    uhhhhhhh...niet heel veel dingen:|


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    cutegirl13 schreef:
    uhhhhhhh...niet heel veel dingen:|

    Ook niet iets klein ? Weetje hoeveel schoonheid er zit in die kleine dingen. Een van de dingen die me vandaag bijvoorbeeld blij maakten is het feit dat mijn hond het knuffeltje dat ik haar gaf geweldig vind. Ik ben blij omdat ik naar fantastische muziek luister. Het zit in kleine dingen (': Daar word ik gelukkiger van dan van de grote dingen om eerlijk te zijn.

    [ bericht aangepast op 4 okt 2010 - 19:13 ]


    We're hiding behind skin that's too tough

    Mijn beste vriendin maakte mijn dag vandaag weer goed (:


    You move me ......... Kurt