• Vandaag hadden we een discussie over het feit dat sommige vrienden van mij op een zondag zestien worden en dan niet op hun verjaardag veel kunnen drinken. Nu ben ik op een vrijdag jarig en dat is kennelijk "geweldig", maar ik heb totaal geen behoefte aan drank. Tijdens oud en nieuw is het wel oké, maar voor de rest hoeft het voor mij niet.

    Dronk jij meteen op je 16e verjaardag of had/heb je er geen behoefte aan? Waarom?


    Today will be Girl's Day party with you~

    Nee, en nu nog steeds niet :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    ik ben 18 en drink nooit iets :Y)


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ik dronk daarvoor ook al :Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    ik dronk van me 14e van die sneeuwwitjes en breez en zo
    leerde het snel af op me 20 kreeg ik een achol vergifteging

    nee bedankt ik hou het wel op eem frisdrank

    [ bericht aangepast op 4 okt 2010 - 19:14 ]


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

    Sinds ik 16 ben heb ik pas 1 glas en een paar slokken gedronken. Ik drink niet,ik zou niet weten waarom.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Heatherfield schreef:
    Ik dronk daarvoor ook al :Y)


    La credenza è una medicina contro il timore

    Ik dronk daarvoor al, maar ben op m'n sweet 16 party redelijk aangeschoten geweest, ja. Was vet gezellig! :Y)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ben nog niet 16, maar als ik 16 word ga ik dat zeker doen. Maar ik doe het nu ook wel 's ofzo.

    [ bericht aangepast op 4 okt 2010 - 19:11 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik ben nog geen 16, maar ik weet zeker dat ik niet zal gaan drinken, en een hele tijd daarna ook niet.
    Ik zou me alleen maar nog debieler gedragen als ik dronken ben, dan ik nu al doe...


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Ik dronk al voor ik 16 was, dus.
    Het is wel leuk vind ik. Drank maakt me altijd zo sociaal. (:


    We'll never be as young as we are tonight

    Heatherfield schreef:
    Ik dronk daarvoor ook al :Y)


    You move me ......... Kurt

    Toen ik veertien was zoop ik echt ontzettend veel. Heb daar nu best spijt van, maar af en toe kan ik het niet laten om ladderzat te worden. Ben nu vijftien, dus dat is best wel sneu vind ik zelf.


    Ik ben gemeen xoxo

    Ik drink nu zo af en toe. En ik moet nog 16 worden.

    Op mijn 18e verjaardag heb ik niet gedronken, vanwege rijbewijs. Mag dus niet. Laatst had ik wel toestemming voor een glas cola met neppe amaretto.
    Ik heb er eigenlijk ook geen behoefte aan.

    [ bericht aangepast op 4 okt 2010 - 19:26 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik ga proberen never nooit allcohol te drinken. Maar of dat me gaat lukken.. We shoul see. (:


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO