• Ik was de nieuwe CD aan het luisteren in de auto van Nick en Simon.. toen kwam dit liedje en we zaten gewoon allebij met tranen in onze ogen..


    My heart is yours and so am I

    MrsxWhitlock schreef:
    (...)

    hoe kwamen ze erop dan? ;x
    Simon zijn vader is overleden toen die 15 was en hij heeft er al eerder een liedje over geschreven namelijk Dit nummer en dit nummer gaat dus o.a ook over zijn vader.. maar ook voor andere mensen waarvan hun vader is overleden ;)


    My heart is yours and so am I

    TomCity schreef:
    (...)Simon zijn vader is overleden toen die 15 was en hij heeft er al eerder een liedje over geschreven namelijk Dit nummer en dit nummer gaat dus o.a ook over zijn vader.. maar ook voor andere mensen waarvan hun vader is overleden ;)


    oke ;$ ik vind het wel een mooi liedje. en die tweede.. -luistert- ook. ;o


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Nick en Simon zijn de enige NL talige artiesten die mij aanspreken met hun muziek.

    ILoveIt!

    MrsxWhitlock schreef:
    (...)

    hoe kwamen ze erop dan? ;x

    heeel toevallig waren ze bij van der vorst ziet sterren. Simon zijn vader is overleden toen hij nog niet zo heel erg oud was. ''en het gaat over het feit dat hij het heeft geaccepteerd maar dat de dag vaderdag nog altijd moeilijk is''


    Everything is worse without music.

    Hobbelpaard schreef:
    Nick en Simon zijn best oké voor Nederlandstalige muziek, ja (:


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Wouw mooi nummer, als me vader dit hoort zal ie ook vast wel tranen in zijn ogen krijgen maar vind dochters van marco borsato erg mooie toen ik het huis uit ging zette hij het nummer op, wand ik ben de laatste die het huis ging... Ik zal dit aan hem laten horen ^^

    Nick&Simon zijn gewoon the best.. :D Alleen ik vind hun echt muziek veel mooier het is ook het echte enigste nederlandse muziek die ik goed vind ik hou meer van Engels achtig

    [ bericht aangepast op 7 okt 2010 - 14:38 ]


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Ik houuuuuuuud van Nick & Simon. Bij dat nummer moest ik ook huilen. & hun hele nieuwe album is goed<3.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ik vind sommige liedjes niet zo goed.
    Maar deze Wow die is wel een tranentrekker.


    You're Never To Old To Make Your Dreams Come True

    Ik vind ze nog steeds drie keer niks, maar ik heb het dan ook totaal niet op Nederlandstalige muziek. En misschien ben ik er gewoon te veel mee doodgegooid.


    Tell me no stories and I'll tell you no lies.

    Ik vind Nick en Simon leuk (:


    Hope goes lost but never dies.

    Heatherfield schreef:
    Ik had eerst een hekel aan ze, maar ik begin ze eigenlijk steeds meer te waarderen, ook al is het niet echt mijn smaak (:

    Dat heb ik ook. Vroeger stoorde ik me aan hun. Maar nu absoluut niet meer.

    OT. Ik heb -zoals anderen- ook gezien hoe Simon vertelde over dit nummer. Toen heb ik ook even mijn tranen weg moeten slikken.
    Prachtig nummer.


    Music is the new sex

    Hobbelpaard schreef:
    Nick en Simon zijn best oké voor Nederlandstalige muziek, ja (:


    I'm gonna pick up the pieces, and build a lego house.