• - Waarschuwing: dit topic is geschreven onder invloed van hormonen en onbegrip-

    Deze vrijdag zijn bij ons twee jongens overleden na een crash met hun brommer. Ik kan niet zeggen dat ik ze goed kende. Maar ze zaten bij mij op school en ik herriner me hen alleen maar levend. En die ene jongen was een leerling waar de school dus heel trots op was en die echt nog wat van zijn leven had kunnen maken. Amper 17. En nu zijn ze weg...
    Ik kan er om de een of andere reden maar moeilijk overheen stappen en mijn hart gaat ook echt uit naar de familie en de naaste vrienden van die jongens.

    Enfin; dat moest even van mijn hart...

    [ bericht aangepast op 4 okt 2010 - 20:53 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Een meisje bij mij op school was ook overleden door een botsing
    sterkte (voorjouwendefamlieleden/vrienden)


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    OHMYMESSI schreef:
    Wow, dat is heftig.
    Sterkte! (flower)

    Gecondenleerd
    meid sterkte aan de hele school en de familie
    ik leef met je mee ik weet hoe het is

    ik ken het
    paar jaar geleden bij die ene storm kwam er een man en een jong bij om een boom boven op de auto heeft in de krant gestaan die jongen was me school genoot


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

    Wow, dat is wel heftig. :l
    Sterkte.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    heftig 0.0.

    heel veel sterkte(flower)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Hobbelpaard schreef:
    Dat snap ik wel. Het is ook heel heftig.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.