• ik ben dus bezig met een echte site te maken

    maar ik weet niet waar ik hem over zal maken!
    iemand een idee?
    en néé, geen th, anders was die al lang klaar ^^

    S.A.: SA Tom's Diary



    *24 December 2008 POV Tom Kaulitz*

    Vandaag is het reeds bijna een jaar geleden dat ze hem, m'n eeneiige tweelingbroer van me hebben afgenomen. Hoe het gebeurde? Wel, ik zal het je eens vertellen.



    2 Oktober 2007 Bij de Kaulitzen Thuis POV Tom.*

    Ik lag rusitg op mijn bed te schrijven in jouwn, dagboek totdat ik opeens een harde knal hoorde. Snel zette ik me recht en rende ik naar Bill z'n kamer, de kamer waar het geluid vandaan kwam. Daar zag ik een hoopje Bill naast de kast liggen. "Bill! Wat is er gebeurt?" vroeg ik en hielp hem recht. "Ik voelde me niet goed, alles begon te tollen en toen viel ik." zei hij en hij greep naar z'n hoofd. "Tom, haal mama ik heb verschrikkelijke hoofdpijn!" kreunde hij en hij legde zich neer op z'n bed. Ik rende naar beneden en riep door het hele huis. "Tom lieverd! Wat is er?" vroeg mama toen ze uit de keuken snelde. "Bill, hij heeft erge hoofdpijn zegt hij. Moet hij niet naar de dokter?" vroeg ik terwijl we samen naar boven ginge. Mama knikte en zei als we in de kamer kwamen : "Bill, lieferd, ik denk dat het beter is dat we naar de dokter gaan want die hoofdpijn is toch al heel lang niet?" Hij knikte en stond op. "Tom, blijf jij hier? Ik denk dat het beter is als ik alleen met hem ga omdat het anders te druk word." hoorde ik mama zeggen. Ik knikte en liep naar de zetel waar ik me in neervlijde en de tv opdrukte.

    *Na zeker 2 uur, nog dezelfde dag*

    Als m'n mama en Bill samen terug na zeker 2 uur terug thuis kwamen zag ik dat de tranen in mama's ogen stonde. "Mam, wat is er?" vroeg ik terwijl ik naar haar ging. "Lieferd, ik moet je spreken. Bill, ga jij al maar naar jouwn kamer om te rusten." Ik stapte met mama mee naar de keuken en zei : "Zet je, Tom. Dit is iets heel ergs wat ik jouwn nu moet vertellen." Ik zette me en keek m'n moeder aan. "Tom, ik weet écht niet hoe ik je dit moet vertellen maar wat moet dat moet. Kijk lieverd, het zit zo....*Lange stilte* Je broer heeft longkanker maar hij kan niet meer behad-ndelt worden. Het is al over heel zijn lichaan uitgzaaid." zei ze en ze barste in tranen uit. Ik schrok me kapot en rende meteen naar boven, naar Bill. Als een gek rende ik z'n kamer binnen waar ik hem als een hoopje zag zitten en omhelsde hem. "Waarom jij nou, Bill? Waarom?" snikte ik. Hij haalde zijn schouders op en zei dof : "Je moet niet meer huilen Tom, het maakt toch niets meer uit. Ik ga dood en daar kan jij niets meer aan veranderen." "NEE! Mijn broertje mag niet dood!" riep ik al snikkend uit en ik pakte hem nog steviger vast. Zo bleef ik zitten tot ik uiteindelijk in slaap viel.

    *25 december, half 12 in de nacht.*

    Ik, mama en Gordon zaten bij Bill op z'n kamer. In die korte tijd was hij niets meer dan een wrak geworden, hij zag er erg slecht uit. Ik wist niet wat te doen dus zat ik daar maar gewoon voor me uit te staren. Opeens hoorde we een zware zucht en dan zagen we dat Bill's borstkas trager en trager op en neer ging. Ik sperde m'n ogen weid open en kreeg samen met Gordon en mama tranen in de ogen. "Mam, Gordon, broertje? Ik wil gewoon heel even zeggen dat ik heel erg veel van jullie houd." zei Bill zacht en daarna blies hij zijn laatste adem uit.





    Mady By LOLLIPOPX3

    S.A.: SA Tom's Diary



    *24 December 2008 POV Tom Kaulitz*

    Vandaag is het reeds (...) blies hij zijn laatste adem uit.





    Mady By LOLLIPOPX3

    O_O DIE IS ZO MOOI!


    Mew <3

    Dankuuu, de pagina is al gemaakt.
    maar natuurlijk moet de site nog op internet kome :')

    owja, nog S.A.'s?

    @ NotYourFreak

    Dankju die is van mij maar dan op ander profiel ^^<3

    Mijne!

    Stand Alone: You Promise That You Stay With Me Till One Of Us Died! But You Lied!!

    Okay, zodra ik vna me pa het internetwachtwoord en gebruikersnaam heb gekrege staat de site op internet :')

    over quizlet xD nee grapje wat dagt je van... emo,sk8er,gothic,alto en al die stylen site??


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.