• Ja, je leest het.
    Ik ben nooit echt een braaf meisje geweest, maar had weinig problemen, of ik lulde mezelf er gewoon weer uit. Vaak is het dan ook zo dat wanneer ik niet de enige ben die iets doet, ik gelijk de schuld krijg, ook al ben ik niet de enige. Maargoed, vandaag was echt een ramp op school. Ik heb ruzie met een meisje, L. Ze was vroeger, heeeel vroeger m'n beste vriendin maar na de dood van m'n pa is dat eigelijk afgelopen geweest, mede omdat ze toen vond dat ik me aanstelde als ik na een maand nog huilde om hem. Like, wtf. Ik heb toen echt ruzie met haar gehad, maar iedereen deed met haar mee dus op een gegeven moment had ik niemand meer. Kreeg ik op een gegeven moment de schuld op de basisschool omdat ik geen 'hoi' zei toen zei dat wel zei. Dat was zogenaamd haar reden om te zeggen dat ik me aanstel over m'n vader als ik huilde, terwijl het net een maand erna was.

    Maargoed, daar gaat dit niet om. Het punt is, ik heb weer ruzie met haar. Zij houdt van stoken & is enorm snel jaloers, zo blijkt maar weer. Ik had op m'n hyves een wiewatwaar over dat ik met me beste vriendin een leuke dag had en alles, maar dat er een man was die heel eng was en steeds keek enzo. Vond zij dat helemaal dom, ging ZIJ in discussie met mij & Oldriska -me bf dus-. Helemaal ruzie zoeken, en gister hadden we stage, maar ze gaat nu met rare mensen om omdat ze niemand meer heeft, want ze staat bekend als dé hoer in Haarlem, ze is gebeft, heeft al met 10 jongens geneukt ofzo en ze is 13.

    Maargoed ze schold me uit gister en zei dat ik vandaag wel ging zien op school. Ik loop altijd met Oldriska maar ze is bang voor Oldriska dus durfde ze niks te doen als ik met haar loop. Toen ging ik een tosti halen en liep ik toevallig alleen, komt ze me opwachten en vraagt ze waarom ik over haar praat enzo, wat ik niet deed want ik mag d'r nie, dus dan ga ik nie eens over haar praten. Ik zei dus dat ik dat niet deed enzo maar ze zegt ik geloof je niet, ikzei dan niet en ik liep weg, had geen zin in die discussie, gaat ze aanm'n haar trekke in de aula -iedereen zag het- en duwt ze me op de grond, ik krabte dr dus en schopte dr, toen kwam een docent die werd helemaal boos, moesten we praten enzo en kreeg ik gelukkig de opmerking van die docent dat ik goed bezig was door die wiewatwaar van hyves te verwijderen wat ik dus al gedaan had, maar zij komt overal onderuit enzo dus heeft ze dingen verzonnen over mij enzo, nu moet ik 2 weken lang nablijven tot 5 uur. Zij ook .. Maar alsnog.

    Ik ben vrijdag 10 voor 12 uit ;/.

    Wat vinden jullie hiervan? Moet ik het er bij laten zitten of m'n moeder d'r bij halen ?

    Hij is lang jaaa ;$.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Patos schreef:
    OMG ik woon ook in Haarlem! Waar woon je ongeveer want dan pak ik der wel ff aan voor je. (:

    Ik zou me moeder erbij halen als ik jou was.


    Schalkwijk, we zitte op Teyler College.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    moeder erbij halen,

    like hallo?
    jij bent niet schuldig als zij dom doet ;\

    ik zou het echt tegen mn ouders zeggen.. mnisschien zelfs de vertrouwens persoon op school of je mentor..


    Sleep And Remember, My Last Lullaby, So I'll Be With You, When You Dream