• Vandaag hadden we test biologie. De vragen waren geprojecteerd op het scherm van de beamer. We moesten dus de vragen overschrijven op een blad met hoofding van de school.

    Eén vraag luidde: Wat is bevruchting? Maar ik, lompe geit, las: Wat is bestuiving?

    Die vraag schreef ik dus ook op en gaf het juiste antwoord op die vraag. Natuurlijk had ik het fout omdat ik de foute opgave had overgeschreven en daardoor was het antwoord ook foutief. Allemaal goed en wel, maar daarbij dacht de leerkracht nog dat ik aan de andere klas had gevraagd wat hij ging vragen omdat bij hen naar bestuiving werd gevraagd.

    Ik zei dat het niet zo was en dat het dom was. Hij geloofde mij, maar begon me wel hard uit te lachen omdat het inderdaad héél dom was. Haha.

    Wie heeft er nog van die lompe acties? (':

    [ bericht aangepast op 5 okt 2010 - 19:34 ]


    Only losers can act the way you do

    ik ik ik! ik heb zó vaak dat ik de vraag helemaal verkeerd lees en dus iets heel vreemds invul, terwijl ik het antwoord wel weet.


    It's time to be happy again.

    hahahahahaha
    Ik vroeg aan mijn ma waar mijn borstel was, lag hij voor mijn neus xD
    Ik kijk altijd met mijn stomme kop over dingen heen 8D Zoeken is gewoon niks voor mij denk ik


    Be my Louis and I be your Eleanor

    Oeh, daar hebben wij vandaag ook nog test over gehad. Ik ben echt heel lomp, maar ik had het juist. :Y)


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Zo had ik een keer een naam van iemand anders boven mijn proefwerkblaadje geschreven. Die gene had ook twee cijfers gehaald! later kwamen we er pas achter dat een van mij was ahah! :')


    Everything is worse without music.

    Ability schreef:
    Oeh, daar hebben wij vandaag ook nog test over gehad. Ik ben echt heel lomp, maar ik had het juist. :Y)
    Als ik niet zo lomp was geweest, had ik het dus ook juist gehad. _O_


    Only losers can act the way you do

    FreakingxMe schreef:
    hahahahahaha
    Ik vroeg aan mijn ma waar mijn borstel was, lag hij voor mijn neus xD
    Ik kijk altijd met mijn stomme kop over dingen heen 8D Zoeken is gewoon niks voor mij denk ik


    ja dat heb ik ook altijd ^^


    I write my own story of life

    Prosecco schreef:
    ik ik ik! ik heb zó vaak dat ik de vraag helemaal verkeerd lees en dus iets heel vreemds invul, terwijl ik het antwoord wel weet.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Vroeger met economie kregen wij een keer een vraag over BTW. Daar moest je toen een paar beroepen noemen. En een juist antwoord was; Stukadoor. Maar ik had dus boekadoor opgeschreven.
    Achteraf vroeg mijn leraar dus; Denise, wat doet een boekadoor eigenlijk?
    En ik heel serieus; Volgens mij sorteert die boeken, in een bibliotheek bijvoorbeeld.
    -shame-


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    you dumb fuck.


    8D


    I live for the applause, you will die for it.

    hahaa toen ik in jaar 2 zat van AHVO (nu 4e jaar) las ik ipv

    'organismen' 'orgasme' =-= dan voel je je lullig xD


    Jumping out of my window or jumping in front of a train seems to be THE fitting solution now