• DaKrulliCode schreef op 5 okt 2010 - 22:44:
    Wedstrijd
    Hoi Cosmopolitan, je krijgt bij deze toestemming om een filmwedstrijd (zangwedstrijd) te beginnen!


    Er kunnen 10 mensen mee doen en elke ronde vallen er dan twee af. Uit eindelijk blijven er twee mensen over en die nemen het tegen elkaar op. De uiteindelijke winnaar mag een storie, quiz, topic etc. kiezen en dat wordt dan in de spolight gezet.

    Als je niet wilt dat je filmpje op youtube komt kan je het gewoon naar mijn e-mail sturen. Die stuur ik dan even in een privé bericht.

    Jury:
    Cosmopolitan en Ability.


    Deelnemers:
    1.Shithead Gewonnen!
    2.BoyzoneLover Niet ingeleverd.
    3.SAMCER Niet ingeleverd.
    4.VIP Niet ingeleverd
    5.EmberMclainNiet ingeleverd.
    6.ShinObsessed Niet ingeleverd.
    7.DarkSilence Niet ingeleverd.
    8.MineAfgemeld.
    9.Daybreakers Niet ingeleverd.
    10.JDBshawty Niet ingeleverd.


    Diegene die door zijn gestreept doen niet meer mee omdat, ze niets hebben ingeleverd en ook niet om uitstel hebben gevraagt.

    Derde opdracht:
    Dé finale!
    Dit keer gaan jullie een liedje zingen van een boyband. Dit keer kies ik de liedjes uit. Zing minstens een couplet en refrein van het liedje.

    Shithead:
    Jonas Brothers - When you look me in the eyes
    Darkslicence:
    Westlife - You raise me up


    Inleverdatum:
    31 Oktober.

    [ bericht aangepast op 1 nov 2010 - 0:05 ]


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    Uhm......... wie hebben hun filmpje allemaal ingeleverd en wie hebben er om uitstel gevraagd?


    Happy Birthday my Potter!

    Ik wil Heel Graaaaf Jusry zijn als je dat goed vind?

    Ik kan zelf wel goed zingen al zeg ik het zelf dus ja mag het ??v Sttur via PB Of het mag .?


    hoiokdoei?

    of anders wil ik wel zingen maar heb je email niet?


    hoiokdoei?

    SuikertjeJB schreef:
    Ik wil Heel Graaaaf Jusry zijn als je dat goed vind?

    Ik kan zelf wel goed zingen al zeg ik het zelf dus ja mag het ??v Sttur via PB Of het mag .?


    de wedstrijd is al een beetje lang bezig;)


    Happy Birthday my Potter!

    Ik wil me graag uitschrijven voor deze wedstrijd. ik haal het niet met school enzo en ik heb het nogal druk


    "Ignite, my love. Ignite."

    mine schreef:
    Ik wil me graag uitschrijven voor deze wedstrijd. ik haal het niet met school enzo en ik heb het nogal druk

    Er zijn nog maar twee rondes:X


    Happy Birthday my Potter!

    aaaah dan zijn we nog maar met zn 2e darksilence :( das ook niet leuk (huil)


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Dan is er voor de jury helemaal niks te doen geweest en is het helemaal geen wedstrijd! Jij wint toch! Das helemaal niet leuk! Waarom stopt iedereen er mee!:(


    Happy Birthday my Potter!

    ooeeeeh das nou jammer hahah ik vind you raise me up juist zo mooi en dan krijg ik net die andere hahahaha :D maar ach ik zal het er maar het beste van maken :)

    [ bericht aangepast op 25 okt 2010 - 17:34 ]


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Omg ik krijg de hele tijd tranen in m'n ogen als ik oefen(huil)


    Happy Birthday my Potter!

    nou ik heb er het beste van proberen te maken , en ik heb het ook een beetje mn eigen versie van gemaakt maarja daarom heet het ook een cover sorry voor de slechte kwaliteit :) klikkerdeklik


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    shithead schreef:
    nou ik heb er het beste van proberen te maken , en ik heb het ook een beetje mn eigen versie van gemaakt maarja daarom heet het ook een cover sorry voor de slechte kwaliteit :) klikkerdeklik


    Omg!!! je bent echt zooooooooo goed!!!!(Y)


    Happy Birthday my Potter!

    DarkSilence schreef:
    (...)

    Omg!!! je bent echt zooooooooo goed!!!!(Y)

    Thanks schat (H)


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Ik ben ziek:( Ben dus niet in staat mijn filmpje optijd in te leveren:( sorry!

    shithead wint dus, wat ze toch wel had gedaan;)


    Happy Birthday my Potter!

    Shithead heeft gewonnen!


    Life is a fairytale, told by an idiot.