• Dus...
    Ik moet afvallen, zelfs mijn huisarts zegt het. Ik wil het zelf ook, maar ik heb iets, wat stress eten is.
    Hoe kan ik, bij bijvoorbeeld rennen/joggen, motivatie erin houden en ook bij het eten, dat ik niet meer zo snel naar al het zoete en slechte ga pakken?
    Ik wil dit heel graag, omdat ik me ook niet meer fijn in mezelf voel en me heel erg schuldig steeds voel...

    Dankjewel alvast ^^


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    Zoek hulp bij een trainer!
    als je op je eigen houtje gaat afvallen loopt het vaak een tikkeltje uit de hand..


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Niet in de verleiding laten komen, je weet dat je terug valt op bepaalde etenswaar als je aan het stress eten bent. Chocolade of chips bijvoorbeeld, dan zorg je ervoor dat deze producten gewoon niet thuis zijn of niet binnen bereik. Verder jezelf niet uithongeren en echt stevig ontbijten.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Peculiaris schreef:
    Zoek hulp bij een trainer!
    als je op je eigen houtje gaat afvallen loopt het vaak een tikkeltje uit de hand..

    Ik heb geen tijd om een trainer in de hand te nemen, anders had ik dat al gedaan :c


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    Sinistre schreef:
    Niet in de verleiding laten komen, je weet dat je terug valt op bepaalde etenswaar als je aan het stress eten bent. Chocolade of chips bijvoorbeeld, dan zorg je ervoor dat deze producten gewoon niet thuis zijn of niet binnen bereik. Verder jezelf niet uithongeren en echt stevig ontbijten.

    Thankyouu ^^
    Maar ik heb mijn ouders al gezegd dat ik wil (althans, zou willen) dat ze niet meer echt zoetigheid mee willen nemen. Ze luisteren niet echt. En mijn vader moet eigenlijk ook afvallen en hij is erger dan ik. Beetje dilemma dus...


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    ahw, in ieder geval nog veel succes!


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Peculiaris schreef:
    ahw, in ieder geval nog veel succes!


    thankyou c:


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    Ik heb een app op m'n iPhone, even vergeten hoe het heet, waarmee je elke zaterdag iets van vijf kilometer of tien kilometer hard loopt. Er is dan ook een coach die je motiveert om door te gaan enzovoort, ondertussen kun je gewoon muziek luisteren [: Misschien dat -dat helpt?


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Roar schreef:
    Ik heb een app op m'n iPhone, even vergeten hoe het heet, waarmee je elke zaterdag iets van vijf kilometer of tien kilometer hard loopt. Er is dan ook een coach die je motiveert om door te gaan enzovoort, ondertussen kun je gewoon muziek luisteren [: Misschien dat -dat helpt?


    Is deze app ook voor Android. Ik leef namelijk in niet Apple wereld. (Incapabel met die dingen om te gaan)


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    Eoin schreef:
    (...)

    Is deze app ook voor Android. Ik leef namelijk in niet Apple wereld. (Incapabel met die dingen om te gaan)


    Volgens mij heet het Start to run of zoiets, ik heb geen idee of het enkel voor Apple is.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Roar schreef:
    (...)

    Volgens mij heet het Start to run of zoiets, ik heb geen idee of het enkel voor Apple is.


    Gevonden ^^ Ik hoop dat mijn mobiel de grootte van de app aankan :'s


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    Wat voor mezelf heel erg goed werkt, gewoon naar Obese kijken en denken: Als ik nu niet stop, verander ik in een groot wezen dat niet meer normaal iets kan doen. Je ligt dan de hele dag te niksen en te vreten, totdat je op een dag gewoon ontploft. Daarnaast, als je te dik wordt, krijgt je lichaam last van uitvalsverschijnselen. Om nog maar niet te spreken over diabetes...


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Lees op internet wat de voordelen zijn van geen (of minder) suiker eten, en wat de nadelen zijn van wel (in grote mate) suiker eten. Dan word je nog meer wakker geschud én je ziet wat de voordelen nog meer zijn, op afvallen na. En suiker zit in heel veel producten dus als je suiker mindert (met als motivatie die voordelen), eet je vanzelf gezonder.

    [ bericht aangepast op 23 sep 2013 - 10:18 ]

    Hmm. Ja ik ben afgevallen door een combi van eten en bewegen. Ik had bepaalde tijden waarop ik at en als tussendoortjes had ik altijd een fruitsalade gemaakt. Je moet een hoop dicipline hebben om het zelf te doen hoor. En daarbij sport ik 3 keer per week anderhalf uur erbij in de sportschool. Die hebben een schema opgesteld voor me.
    En het allerbelangrijkste: beloon jezelf ook af en toe. Ik eet namelijk 1 keer per week frituur, dat doen we elke vrijdagavond. Maar het is maar zelf hoe vet je het maakt door de sauzen enzo. Wij frituren dan ook in sojaolie want dat is beter dan in vet frituren.


    To infinity and beyond •

    Eet gespreid is mijn advies. And no soda.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik moet ook afvallen
    Ik motiveer mijzelf gewoon door kleren te kijken die ik wil, maar waar ik niet in pas
    En als je voelt dat je een 'eetbui' krijgt moet je gaan hardlopen of kauwgum kauwen ofzo
    Alles wat afleidt van het eten


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one