• En dan maakt je ex vriendje het even uit via msn. En reageert ook nog eens laat & kortaf, en maakt ook nog eens opmerkingen zoals, ik snapte iets niet wat ie zei, dus ik vroeg; Wat bedoel je daarmee?
    Zegt hij; Jezus ga kanker leren lezen. (sorry voor het schelden maar dat zei hij echt.) Maar ik bedoel, ik was/ben hartstikke van slag, misschien dat ik daardoor wel even iets verkeerd las of zo.

    En dat na een jaar en een dag :(
    En nu ben ik nog erger gebroken..

    [ bericht aangepast op 6 okt 2010 - 0:22 ]


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    omg,via msn,na een jaar ;o ?
    dat is echt erg !
    die is jou niet waard.
    veel sterkte !


    everybody needs a song.

    Mijn vriendje heeft het gisteren na 8 maanden uitgemaakt via de telefoon.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Mijn vriendje heeft het niet uitgemaakt. :3


    your eyes are like stars in the night.

    Lefevre schreef:
    Mijn vriendje heeft het gisteren na 8 maanden uitgemaakt via de telefoon.

    Ahw, dat is ook niet niks. Sterkte. Ik weet precies hoe je je voelt nu.. zwaar k.l.o.t.e.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Wat een klootzak, serieus. Ik bedoel, dat hij het uitmaakt via msn na een jaar is al sneu, maar dat hij dan ook nog kortaf tegen je gaat doen en zulke dingen zegt.. Dat zegt gewoon al wat over hem, wees blij dat je er vanaf bent. (Oké, dit ben je nu vast niet, maar je snapt vast wel wat ik bedoel.) Je verdient echt beter dan dit hoor.. Jongens zijn echt zó onmogelijk soms, bah. Heel veel sterkte! (flower)

    Nambiar schreef:
    Pff wat een zak! :/
    sterkte!


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    oke dit vind ik gewoon laag van hem.
    eerst uitmaken via msn en dan met kanker schelden. :o
    sterkte !


    Life is a beautiful struggle

    Toxxxic schreef:
    (...)
    Ahw, dat is ook niet niks. Sterkte. Ik weet precies hoe je je voelt nu.. zwaar k.l.o.t.e.


    Valt opzich wel mee. Maar het is gewooon een heel raar idee dat het na 8 maanden gewoon over is. :/ En daar moet ik ook nog zwaar erg aan wennen. :/


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Wat een klootzak... Waarschijnlijk durft hij het niet face to face te doen, wat ik aan de ene kant wel kan begrijpen, maar zoiets kun je gewoon niet maken. Waarschijnlijk is hij, in iedergeval mentaal, echt nog een jongetje en weet hij niet hoe met dit soort situaties om te gaan... Ik snap hoe je je voeld, sterkte..


    Tonight is the night.. (Dexter)

    Lefevre schreef:
    (...)

    Valt opzich wel mee. Maar het is gewooon een heel raar idee dat het na 8 maanden gewoon over is. :/ En daar moet ik ook nog zwaar erg aan wennen. :/

    Uhu. Ik was normaal gesproken van morgen middag tot zondag avond bij hem, en nu moet ik dat missen. En ik hou nog wel van hem.. Bah ik voel me zo down.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Wat laf van hem om het via internet uit te maken! :O Ik zou het niet accepteren en naar hem toe gaan en een reden vragen en waarom hij het zo doet :S Echt kut voor je...


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Persoonlijk, zou ik hem vol een mep geven in z'n gezicht, maar goed, dat ben ik.
    Veel sterkte <3.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    nerveus schreef:
    Wat laf van hem om het via internet uit te maken! :O Ik zou het niet accepteren en naar hem toe gaan en een reden vragen en waarom hij het zo doet :S Echt kut voor je...

    Als ik m nu ga zien ga ik me helemaal kut voelen. En hij woont 45 km van me vandaan..

    [ bericht aangepast op 8 okt 2010 - 10:24 ]


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Nambiar schreef:
    Pff wat een zak! :/
    sterkte!


    You can't fly unless you let yourself fall.

    Toxxxic schreef:
    (...)
    Hmm, die brief heeft heel geen zin. Ik had gister toen ie het uitmaakte gezegd wat ik op het moment dacht en dat was (volgens mij) echt heel niet raar in die situatie waar wij gister zaten, en toen zei hij; Als je zo gaat praten kan je beter bij een psychiater gaan janken..

    Wat een vuile achterbakse hond. (Sam, hou het netjes, hou het verdomme netjes).
    Ik zou 'm echt geen blik meer waardig gunnen. Jezus, wat een. Oh man, hier gaan waarschuwingen vallen als ik nog doorga :'D

    Veel sterkte & je verdient beter dan zo'n klootzak :] Wat een vuile hond.


    No growth of the heart is ever a waste