• Heb het maar hier geplaatst, wist niet echt waar anders.

    Het probleem is als volgt. Ik heb best vaak na het avondeten een "leeg gevoel". Dit gebeurt ongeveer 1/1,5 uur later. Ik kan het niet echt honger noemen, maar het is wel zo aanwezig dat ik er 's nachts wakker van word als ik het negeer.
    Het is trouwens meer iin perioden. Dan heb ik het een tijd niet, dan heb ik het een tijd wel.

    Ik eet gewoon goed. Ik heb vandaag bijvoorbeeld 1/3e lasagnetta schaal naar binnen gewerkt en ik heb het toch weer.
    Ik heb het voornamelijk sinds ik ben begonnen met hardlopen. Ik doe dat nu 4x in de week. Heb eraan gedacht dat ik hierdoor wat meer zou moeten eten, maar ik denk ook dat als dat het geval was ik very skinny zou zijn. En dat ben ik niet, gewoon normaal.
    Ik heb alleen geen zin om elke avond een extra broodje te moeten eten, want ik probeer al laaaange tijd van een klein buikje af te komen. En elke keer een krentenbol met pindakaas helpt niet.

    Heeft iemand een idee? [:

    [ bericht aangepast op 19 juni 2017 - 21:37 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Het schijnt veel beter te zijn om in plaats van 3 grote maaltijden op een dag, juist te verspreiden naar een kleinere maaltijd en dan meer momenten dan 3 keer. Misschien dat dat zou helpen?

    En als je toch snackt, kan je misschien ook een appel of meloen of zo pakken, iets gezonds ipv een broodje pindakaas


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Hoe vezelrijk eet je op een dag? Ik kan me bijvoorbeeld niet voorstellen dat in lasagne of een krentenbol veel vezels zitten. Je kunt het beste veel vezels eten, zodat je nog lang na het eten een vol en verzadigd gevoel hebt. Bovendien zijn vezels goed voor je stoelgang; altijd mooi meegenomen. (krul)

    [ bericht aangepast op 19 juni 2017 - 21:48 ]


    oi, suzy

    Jaa ik zou eventjes kijken of je wel de juiste voedingstoffen in de juiste hoeveelheden binnenkrijgt!

    Daarbij als je veel sport, moet je ook meer eten. Je kunt ook je broodje pindakaas vervangen door een bakje kwark, waarin eiwitten zitten, wat weer goed is voor spierherstel.

    Succes!


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.