• Ik woon in Tilburg, net als Destine. En ik heb een vriendin, die woont in Diessen, en die is helemaal fan van hun, zo lekker overdreven. Ik vind ze ook wel goed, maar that's is for now. En ik zit daar vlak bij op school, en elke keer als ik naar mijn werk ga, fiets ik langs hun straat. En dan zie ik elke dag dat busje staan. En ik ben langs Robin de drummer gefietst. En gisteren fietste ik naar huis, en toen fietste ik langs Laurens die aan het kloten was met zijn fiets. (Althans, ik zag zijn gezicht niet goed maar hij had zwart piekhaar, een blauwe ruitjesblouse en volgens mij was het hem wel, het was daar 2 straten verder). En die vriendin van mij neemt het mij nu kwalijk dat ik hem niet kwam helpen met zijn fiets of een handtekening voor haar ging vragen :'D Wat ik ook vast wel had gedaan, als ik niet chago was. Dus ja. Geobsedeerde Destine-fans: Voel de jaloezie Ö. Eigenlijk kom ik best veel beroemdheden tegen op de fiets. Ik ben een keer bijna tegen de autodeur van Guus Meeuwis aangereden omdat hij zo aso is om die midden op het fietspad open te doen. En een jaar of 5 geleden, toen Nightwish in de 013 stond, heb ik Tuomas bijna aangereden X:

    [ bericht aangepast op 6 okt 2010 - 16:01 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Destine is een goed.. maar ikke niet jaloers want ben eigenlijk niet z'n fan ik vind wel hun muziek goed hoor (A)


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Hobbelpaard schreef:
    Dat is gewoon vet geniaal :'D
    Ik ben alleen niet jaloers.


    You can't fly unless you let yourself fall.

    ik ben wel jaloers.
    heel erg. ö


    Live life like a raver.