• 16e verjaardag. Heel veel vriendinnen van mij ingeval. Want dan mogen ze 'zuipen'. wat natuurlijk echt een geweldige toevoeging aan je leven geeft. Ik bedoel tot je 16e is je leven natuurlijk zoo saai en met alcohol wordt het geweldig. Nou het lijkt alsof ze zo denken. en ik niet. Ik ben 15, en heb totaal geen behoefte aan drank, aangeschoten worden, en kotsen in de wc. Dus:

    Wachten jullie al vanaf je 2e op je 16e verjaardag of niet?


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Ik dronk al lang van voor ik zestien was hoor (': Dat zou dus ook absoluut niet de reden zijn waarom ik 16 wil worden. Mijn reden is omdat ik dan van mijn ouders festivals,concerten & feestjes mag doen naar keuze en omdat ik dan alleen op vakantie mag (': Nee,niet voor het zuipen. Ik kan ook absoluut niet tegen Alcohol, na één biertje lig ik al half omver (':


    We're hiding behind skin that's too tough

    Ik ben al 16.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Slime schreef:
    Daar hoef ik niet meer op te wachten.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ik mag op mijn zestiende naar concerten zonder mijn ouders dus ik wil 16 zijn.(krul)

    [ bericht aangepast op 6 okt 2010 - 17:30 ]


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    ik word over een paar dagen 15maar ik zou willen dat ik 16 word.
    scooter,drinken, je komt in meer clubs binnen,dan mag ik een tattoo & een lippiercing & dan mag ik zelf sigaretten kopen.

    Ik ben net zeventien :P


    Life is hard and then we die

    Elphaba schreef:
    Ja, ik wacht op het eindelijk 16 zijn. Want dan kan ik naar horror films in de bios :9~


    hoi, jij bent leuk.

    Hobbelpaard schreef:
    (...)
    Is dat wel waar?
    Ik heb er namelijk geen last van?
    Niemand vraagt naar mijn ID als ik energy koop ;p


    Ja, dat is waar. De regering heeft dat maandag besloten volgens mij. Maar nog niet in elke supermarkt geldt het, bij mij iig wel. -.-'


    Never wait for perfection, just make it.

    Hobbelpaard schreef:
    (...)
    16 is ook nog jeugd hoor x'D


    Ja natuurlijk, maar dan kan je wel meer doen dan als je 15 bent xD


    you are the smell before rain | you are the blood in my veins

    jaaaaaa
    ik wil me helemaal klem gaan zuipen en vrolijk lallend naar huis gaan.
    yeah right
    nee dus


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Voor die tijd dronk ik ook al, kocht ik ook al sigaretten. Dus die leeftijdsgrens van 16 is echt lame :'D


    -

    Ik ben het helemaal met je eens, iedereen bij mij op school, zelfs brugklassers, roken en drinken zich lam. Laatst kwam er nog een dronken tweede klassder de hal binnengelopen en toen ging ze plat. Want dat is natuurlijk zo stoer, ik stress me daar echt aan. Ik heb geen behoefte aan drugs, of alcohol. Ik vind het zulke bullshit. Maarja, champagne met Oud&Nieuw is lekker 8D

    Elphaba schreef:
    Ja, ik wacht op het eindelijk 16 zijn. Want dan kan ik naar horror films in de bios :9~


    daar wacht ik ook op:9~
    en op die scooter
    en op niet voor de appie blijven wachten als ze inkopen gaan doen voor de avond(krul)


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    Ja, ik kan ook niet wachten. Aangezien ik me als 'kind' rot verveel omdat er niks te beleven valt. Dan mag je tenminste iets. Maar ik wacht al zeker tot mijn 18e, wanneer ik kan gaan reizen. (Niet meteen op m'n 18e, maar tijdje erna ofzo)


    I live for the applause, you will die for it.

    ik wacht daar niet op, ben ook 15


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"