• 16e verjaardag. Heel veel vriendinnen van mij ingeval. Want dan mogen ze 'zuipen'. wat natuurlijk echt een geweldige toevoeging aan je leven geeft. Ik bedoel tot je 16e is je leven natuurlijk zoo saai en met alcohol wordt het geweldig. Nou het lijkt alsof ze zo denken. en ik niet. Ik ben 15, en heb totaal geen behoefte aan drank, aangeschoten worden, en kotsen in de wc. Dus:

    Wachten jullie al vanaf je 2e op je 16e verjaardag of niet?


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Eh.. ik ben 18. En drank boeit me niet echt. Ja, ik proef het wel om te kijken wat het is en ik heb eens wat door cola gegooid, maar that's it eigenlijk. Uitgaan en verjaardagen gaan bij me niet per se met drank gepaard. Waarom zou dat ook moeten?


    No growth of the heart is ever a waste

    Die heeft al 2 jaar geleden plaast gevonden, en die was niet zo speciaal =)


    Stop wishing, Start doing..

    Slime schreef:
    Daar hoef ik niet meer op te wachten.

    + ik ben 1 keer echt dronken geweest en zo'n topper was dat niet.. So, wacht niet te hard op het 'mogen zuipen'


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Smartiepants schreef:
    Ja man, dan kan ik me tenminste legaal helemaal de klote zuipen.

    :8


    your eyes are like stars in the night.

    CarmineG schreef:
    (...)
    + ik ben 1 keer echt dronken geweest en zo'n topper was dat niet.. So, wacht niet te hard op het 'mogen zuipen'

    Ja jezus, ik heb toen boven de wc gehangen x'D En nog verdomde lang ook.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    hmmm...ik weet niet wat er nou zo leuk is aan dronken zijn...
    je stinkt naar alcohol...gaat rare dingen doen...en weet er vervolgens niets meer van....zinloos dus...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik drink al ;p


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Nou wat alcohol en zo betreft, daarvoor hoefde ik niet te wachten tot ik 16 was :$
    Mja, voor mijn was t ook niet zo speciaal, ik werd gewoon weer een jaartje ouder. Ik bedoel, ik dronk daarvoor ook al.


    Dead but delicious

    Daar hoef ik niet meer op de wachten, ik wacht eigenlijk op mijn 18de verjaardag. (: Dan begint je leven pas écht (volgens mij) :3


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.