• Yes, ik wist wel dat Bill wel fan was van Kilian Kerner! Gheheh :9~. Ik vind Kilian serieus echt een hele toffe gozer en ik vind het vet voor hem als dit hem iets meer publiciteit zou geven voor zijn kledinglijnen zodat hij internationaal ook wat meer bekendheid zal krijgen. Omdat ik hem serieus ook echt geweldig vind!

    Bij de catwalk 1.
    Bij de catwalk 2.
    Bill Kaulitz & Wolfgang Joop.

    Nu niet met allerlei comments afkomen als 'Damn wat is hij mager o.o' of 'Hij moet meer eten!' Dat weten we nu onderhand allemaal wel denk ik (nerd).

    Kilian staat er in Duitsland trouwens om bekend dat hij altijd live-muziek gebruikt bij zijn modeshows. Hij heeft ook een apartere smaak van ontwerpen dan de meeste ontwerpers in Duitsland.
    Kilian Kerner.de

    [ bericht aangepast op 7 okt 2010 - 0:46 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Bladder schreef:
    ik wou dat ik daar zat! dan kon ik kwijlen op Bill:9~ en z'n handtekenig vragen(H)

    En dan werd Bill kwaad omdat ik op z'n nieuwe kleding heb gekwijld, en dan word ik eruit gezet(huil)En dat vind Bill zielig en dus koopt hij gewoon nieuwe kleding en neemt hij mij mee op een date(H)


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Heatherfield schreef:
    Ik vind het echt héél lelijk, sorry :'D


    You can't fly unless you let yourself fall.

    Awesoooomn :9~
    toch vind ik hem te dun.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Ja he ik hou van Kilian's kleren! En het is dat hij zo ver weg woont (berlijn) anders was ik al vaker naar zijn shows geweest. HIj is serieus de enigste waarvan ik zeg van 'Ja.. wauw.'


    Tja, dat is bijna altijd het probleem hè!
    Al die leuke ontwerpers wonen zo ver weg, zodat wij nooit de kans hebben om er heen te gaan. Maar misschien komt geeft hij eens een show in een weekend dat je vrij bent. En dan kan je een weekendje naar Duitsland gaan (als de show daar zou door gaan), maar moet je voor bepaalde mode shows niet uitgenodigd zijn om er binnen te mogen?


    One Day you'll remember me...

    LALALALALA schreef:
    Dat hij nog altijd beweert hetero te zijn.


    None but ourselves can free our minds.

    Is Kilian een van Nena's zonen? :3


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Elphaba schreef:
    Is Kilian een van Nena's zonen? :3


    Nee, ik denk het niet


    One Day you'll remember me...

    Elphaba schreef:
    Is Kilian een van Nena's zonen? :3
    Nee geen zoon :Y).


    Wie du mir, so ich dir.

    secretangel schreef:
    (...)

    Tja, dat is bijna altijd het probleem hè!
    Al die leuke ontwerpers wonen zo ver weg, zodat wij nooit de kans hebben om er heen te gaan. Maar misschien komt geeft hij eens een show in een weekend dat je vrij bent. En dan kan je een weekendje naar Duitsland gaan (als de show daar zou door gaan), maar moet je voor bepaalde mode shows niet uitgenodigd zijn om er binnen te mogen?
    Ja klopt, maar hij is een soort van een vage bekende/kennis. En iemand zou uitnodigingen voor me kunnen regelen. Dat zou wel heel vet zijn ja. Maar ik geloof vast wel dat ik daar uiteindelijk nog een keer heen zal kunnen gaan (nerd). En het komt trouwens ook wel eens voor dat hij gewoon op entree kaarten verkoopt zolang de voorraad strekt zegmaar. Om ook eens wat ander publiek te krijgen dan enkel omhooggevallen modeontwerpers en mensen die denken dat ze overal verstand van hebben. -Ik geloof trouwens vast wel dat er ook genoeg mensen tussen zitten die wel echt weten wat ze doen (kru)-

    [ bericht aangepast op 8 okt 2010 - 18:50 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Lol, tis net offie tieten heeft in die kleren!


    Ik ben gemeen xoxo

    Boterkoek schreef:
    Lol, tis net offie tieten heeft in die kleren!


    Echt niet


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Nee geen zoon :Y).
    Wat dan wel? ;o D'r man? :3


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Het staat hem echt geweldig! Wauw. :9~


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ieuw, ieuw, ieeeeuw.(cat)


    .

    Skinny.


    We'll never be as young as we are tonight