• Ja, die hadden we vandaag dus. Dan moet je een route van ongeveer 6 kilometer (en hij heet dus 5 kilometer loop, XD) in 35 minuten rennen(meisjes).
    Dus ik was daar al een paar weken voor aan het trainen, en het ging... Beter dan vroeger, maar lang niet zo goed als de andere in mijn klas(ik deed er 36 minuten over). Dus eigenlijk was ik best trots dat ik bijna binnen de tijd was. En ik mag hem in November(dan ben ik weer ietsje beter)met wat andere herdoen.
    Maar ik moest wel bijna overgeven en ik was bijna over mijn voeten gestruikeld toen ik weer opstond(ik was eerder al over de stoeprand gestruikeld) omdat ik me zo draaierig voelde...

    Maar later voelde ik me wel heel goed! En ik was best trots eigenlijk, en ik heb best zin in November. :X

    En voor het nut nog een vraagje:
    Hebben jullie ook wel eens dat iets waar je heeel erg tegenop zag, uiteindelijk best leuk blijkt?


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Cooper/piepjestest. Alleen dat is nooit leuk...


    Never wait for perfection, just make it.

    Wij moeten verplicht meedoen aan de Enschede Marathon. Ik heb er eigenlijk wel zin in, maar man, ik háát rennen. (cat)


    Your call, Detective Shinypants.

    ik heb vijverloop gehad 2.2 km in 13 min ik was eerste meisje (krul)


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Patos schreef:
    Cooper/piepjestest. Alleen dat is nooit leuk...


    Die moeten we ook doen. XS Maar die zijn idd niet leuk, want dan heb je ook niet veranderende omgeving enzo...


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.