• Ik had net een gesprek met mijn ouders over hun uitvaartwensen. En ik vraag mij dus af of er hier al mensen zijn die al bepaalde uitvaartwensen hebben? Het is misschien een hele persoonlijke vraag (: En je hoeft hem niet te beantwoorden, maar ik vraag het me gewoon af. Aangezien je er van de een op de andere dag niet meer kan zijn.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nee en ik wil er nog niet over nadenken eigenlijk. Ik ben nog te jong om te sterven ik wil leven. :9~


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik ga er niet vanuit dat ik morgen doodga, dus ik hou me daar niet mee bezig :'D

    edit: als ze maar Zzyxz Rd. van Stone Sour draaien vind ik het al prima :')

    [ bericht aangepast op 7 okt 2010 - 19:14 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik wil sowieso gecremeerd worden en ik wil niet dat mensen donker gekleed komen. Verder wil ik graag dat er veel van mijn lievelingsmuziek wordt gedraaid en de mensen mooie herinneringen aan mij ophalen.

    [ bericht aangepast op 7 okt 2010 - 19:24 ]


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    ik wil gecremeerd worden , gewoon om te zorgen dat ik écht dood ben , men mama maakt me bang met mensen die terug wakker worden in hun kist (cat)


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ik wil dat mensen een vrolijk afscheid van me nemen, zeg maar. Ik heb nooit van dat depressieve gedoe gehouden, dus ik zou niet willen dat het een hele depressieve boel zou worden. Iedereen zou gewoon met een lach op me mogen terugkijken en dan gewoon gezellig aan de koffie of zo. Ik hoef niet zo'n heel drama dan, eigenlijk. (:

    Boeit me echt niet :') Gewoon, zoiets wat je op TV ziet.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik wil sowieso dat mensen gewoon in jeans komen ofzo. Niet in zwarte kleding enzo. En dat ze goeie muziek draaien die ik leuk vond. (:


    Hope goes lost but never dies.

    Geen idee, nog.
    Maar ik wil wel dat er een nummer van Coldplay wordt gedraaid.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Smartiepants schreef:
    Geen idee, nog.
    Maar ik wil wel dat er een nummer van Coldplay wordt gedraaid.

    Duh :9~ Mijn moeder zei zo: "Ja we weten van welke muziek je houdt." Dus ik vroeg: "Welke dan?" "Coldplay" Dus dat zit wel goed ^^. :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    nog niet over nagedacht :Y)


    My heart is yours and so am I

    Ik weet alleen dat ik gecremeerd wil worden.


    I am an idiot, I move.

    Slime schreef:
    (...)
    Duh :9~ Mijn moeder zei zo: "Ja we weten van welke muziek je houdt." Dus ik vroeg: "Welke dan?" "Coldplay" Dus dat zit wel goed ^^. :Y)

    Hahaha.
    Mijn ouders weten het ook, wat voor muziek ik allemaal goed vindt. Ik heb precies dezelfde smaak als zij ^^


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Geen idee.
    Als ze maar niet achteraf aan de saaie koffie met cake gaan.
    Lekker bier met bitterballen ofzo


    we all deserve to die

    Ik wil dat niemand zwart draagt, liefst allemaal in het wit. Ik zou ook graag hebben dat er veel muziek is & dat er mensen persoonlijke tekstjes vertellen. Liefst niet te veel gezever over Jezus enzo.


    Never run out of reasons to smile...

    Ik wil begraven worden.. Ze moeten gekleurde kleding dragen en geen zwart. omdat ik van vrolijke kleuren hou en ze moeten mooie muziek draaien..


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.