• Ik had net een gesprek met mijn ouders over hun uitvaartwensen. En ik vraag mij dus af of er hier al mensen zijn die al bepaalde uitvaartwensen hebben? Het is misschien een hele persoonlijke vraag (: En je hoeft hem niet te beantwoorden, maar ik vraag het me gewoon af. Aangezien je er van de een op de andere dag niet meer kan zijn.


    "I shut my eyes in order to see.'

    dit is lastig, meestal moet ik alvast speeches maken -klinkt erg bekent of niet ?- maar even serieus,
    ik wil worden gecremeerd,
    ik wil graag goede muziek, sowieso doesn't mean anything van alicia keys, dat nummer betekend heel veel voor me,
    meer weet k nog niet. ;$


    Life is a beautiful struggle

    Oh, daar praat ik liever niet over ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik heb dat ooit al eens opgeschreven en dan dat blad aan mijn beste vriendin gegeven.
    Voor het geval dat, hè.
    Mijn begrafenis zou niet over God of zo gaan, meer over dingen die ik zelf leuk en mooi vind.


    effort never betrays you

    niet te veel zwart, een witte kist, met witte rozen, dus het liefst ook dat de mensen niet in zwart komen maar in vrolijke kleuren (niet dat mijn dood iets is om te vieren maar dan nog)


    Never forget the things that make you smile

    Ik wil dat iedereen doet wat hij/zij zelf wilt. Als ze in het zwart willen komen, mag dat. Als ze als playbunny willen komen, mag dat ook. Rouwen doe je op je eigen manier en dat moet ook gebeuren op mijn uitvaart. Ik wil wel dat de mensen vieren dat ik geleefd heb en niet treuren dat ik dood ben. En er moet gelachen worden! (krul)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Spero schreef:
    Ik wil sowieso gecremeerd worden en ik wil niet dat mensen donker gekleed komen. Verder wil ik graag dat er veel van mijn lievelingsmuziek wordt gedraaid en de mensen mooie herinneringen aan mij ophalen.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ik weet trouwens wel zeker dat ik begraven en niet gecremeerd wil worden. Ik vind het geen prettig idee dat mijn lichaam een oven in gaat. Of ik nou dood ben of niet.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik heb er al veel over nagedacht.. En ik weet eigenlijk ook wel wat ik wil, maar ik zet het hier liever niet neer ;x


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Ik weet dat ik heel oud word, en dat mijn familie (mijn broer/zus/moeder) dan allang dood zijn. Ik zou nu nog niet weten wie er dan allemaal in mijn leven is. Ik wil denk ik uitgestrooid worden op een plek die speciaal voor me is. -ook al weet ik dat dat illegaal is, daar heb ik even schijt aan :Y)- Stiekem ga ik ook ooit nog met de urn van mijn vader naar de televisietoren in Berlijn en gooi ik hem daar boven leeg :'DD, want dat is waar zijn hart ligt en waar het ook hoort.


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik wil een feestje, geen depresief gedoe. En het liefst een oranje of zwarte kist met rode bloemen. Ja ik ben serieus.


    Get back motherfuckerz'

    Een crematie, daarna verstrooien (mooi niet dat ik in een urn ergens op een haard kom te staan, bah :X). Butterfly van Crazytown moet iig 1x gedraaid worden. Want dat is wel speciaal pour moi..
    M'n spullen die dan achterblijven, verkopen en de opbrengst naar een goed doel.:Y)

    [ bericht aangepast op 8 okt 2010 - 1:45 ]


    FML

    ik wil gecremeerd worden.
    ik heb nog geen bijzondere plek..


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Ik wil begraven worden, het idee van een crematie staat me niet aan. Ik wil dat ze herrineringen aan me ophalen, en dat ze geen slechte dingen over me zeggen. Ik wil dat mijn vader (als ie dan nog leeft) in ieder geval de badkamer herrineringen ophaalt, en dat iemand met een gitaar komt spelen. En iedereen moet in het wit met blauw komen.


    SLOAN.

    geen ideej.. ik weet het echt niet:$


    I write my own story of life

    Ik wil sowieso gecremeerd worden, en verder weet ik het nog niet. Ik wil in ieder geval dat er gelachen wordt, dat niet iedereen depressief gaat zitten zijn als ik dood ben. Denk liever aan de goede en leuke dingen over mij, dan aan het feit dat ik er niet meer ben.

    [ bericht aangepast op 8 okt 2010 - 9:45 ]


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg