• Dus net zat ik in de badkamer en ik ging dus douchen. Ik doe een ketting uit die ik heb gekregen van een vriend. En ik hou die zo boven de wasbak en staarde er even naar. En toen liet ik hem in de afvoer vallen. Maar zo idioot. Ik liet hem vallen en roep ik droog 'OEPS'. Met een tang heb ik hem eruit kunnen vissen (hij zat ergens aan vast). Dus ik haal hem eruit en dan laat ik hem nog een keer erin vallen. T__T Ik heb mijn vader geroepen en die heeft een stuk van een buis -geen idee of ik het zo goed zeg- eruit gehaald en de ketting eruit getrokken.


    All this dampness is damp.

    Lekker slim dat je hem er de tweede keer nog eens laat invallen haha. Zulke dingen heb ik nou ook altijd :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Hmm dat is niet zo handig inderdaad x'D


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Haha, niet heel slim nee -.-
    Maar dat zou ook typisch iets voor mij zijn O.o


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Haha x'D Dat had mij ook kunnen gebeuren! Wees blij dat je je ketting nog terug hebt kunnen krijgen. :3


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    ...je hebt hem er 2 keer in laten vallen !!xD hahahahha echt het dommste wat je kunt doen:P


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Hahahahahahahahahaaaa. -plat-


    "TROLL! In the dungeon!...Thought you oughta know...."

    Heatherfield schreef:
    Lekker slim dat je hem er de tweede keer nog eens laat invallen haha. Zulke dingen heb ik nou ook altijd :'D


    None but ourselves can free our minds.

    Haha slim! je hebt hem er tenminste nog uit kunnen krijgen, bij mij zou dat vast niet meer kunnen. bad luck is on my side:9~


    Everything is worse without music.

    Hahahaha, vooral de tweede keer was wel 'slim' ;P Was overigens vast ook een actie van mijn geweest, vooral het droge reageren ( oeps..)


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Haha, die 2de keer...


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Goh, ik zou vloeken. (krul)


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    2x er in laten vallen? da's wel dom.
    maar wel fijn dat je hem terug hebt =)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Heatherfield schreef:
    Lekker slim dat je hem er de tweede keer nog eens laat invallen haha. Zulke dingen heb ik nou ook altijd :'D


    Life is a beautiful struggle

    Funeral schreef:
    Haha x'D Dat had mij ook kunnen gebeuren! Wees blij dat je je ketting nog terug hebt kunnen krijgen. :3


    effort never betrays you

    mijn oorbel is er keer ingeflikkerd o-O tjah die krijg je dus niej weer


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you