• ik zoek snel een horror film . ik ben 13 dus geen Nutuurlijk wel van af 16 jaar Anders is er geen zak aan :Y) en moet engels zijn:9~. als iemandt iets weet plz!!! plaats dat bij de reactie_O_

    [ bericht aangepast op 30 maart 2011 - 20:55 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Grudge, daar heb ik twee weken geleden 15 minuten van gezien, en ben nu nog bang als ik alleen in het donker loop.


    Opgeven is geen optie.

    sgat,,serieus,,alsof er goeie horror films bestaaan voor kinderen van 13. da's allemaaal 16+ hé


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    It van Stephen King is wel 12+ maar niet zo eng. Zou ook toch wel een 16+ nemen dan. Mag je dat dan niet van je ouders ofzo?


    i hate everyone

    cutegirl13 schreef:
    (...)


    die film lijkt mij leuk eng:9~

    Ik heb Paranormal Activity gezien, maar vond 'm dus echt niet eng hé. Ik ben direct als een roos in slaap gevallen. Mja, ik heb al veel horrorfilms gezien -meer als 300- dus je bent er wel gewoon aan na een tijd. In 't begin durfde ik ook niet zo goed naar 16+ te kijken, nu vind ik sommige echt zwak. (Paranormal Activity bv. )


    i hate everyone

    The Ring, The Grudge.. Wel zestien plus, maar geloof me maar dat je wakker blijft. (:


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    IK WEET HET! mirrors. Als je daarbij wakker blijft, is er iets goed mis met je.


    It's time to be happy again.

    paranormal activity. Srsly dat is echt dood en dood eng. Ik heb niet kunnen slapen, ik durfde mijn ogen niet eens dicht te doen of ik zag het alweer voor me xD!


    Fat kids are harder 2 kidnap.

    When a stranger calls (maar dat is niet echt een horror, is een triller)

    Saw vind ik vies, de meeste andere opgenoemde zijn totaal niet eng. (cat)

    Ik vind zelf 'An American Haunting' wel erg goed, hij is (voor mij) niet heel erg eng, maar heeft een goede spanning en is waargebeurd. :3
    Al vonden een paar vrienden van me hem wel doodeng...

    Trailer


    Het is wel een thriller btw, geen horror. :3

    [ bericht aangepast op 9 okt 2010 - 18:57 ]


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Magnifiek schreef:
    paranormal activity. Srsly dat is echt dood en dood eng. Ik heb niet kunnen slapen, ik durfde mijn ogen niet eens dicht te doen of ik zag het alweer voor me xD!



    Echt?
    Omg dat jullie die allemaal zo eng vinden ... dat soort dingen vind ik juist weer niet eng. x.x
    Is juist interessant en leuk! ;D


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Als je écht niet meer wilt slapen moet je 'The blair witch project' kijken, en het liefst vlakbij het bos of daarna het bos ingaan.. Je besterft het, serieus.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    The Ring
    Saw
    The Grudge


    No guts no glory.

    paranormal activity 2


    iemand kleineren online is ook pesten!!!

    The Cilderen, dat is doodeng als je kleine kinderen in je buurt hebt:| ik had de film gezien moest ik daarna oppassen:|
    My Blody Valentine, volgens mij is die 16+ maar weet het niet zeker


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Crime schreef:
    Energydrink helpt ook, he. ;D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan