• ik zoek snel een horror film . ik ben 13 dus geen Nutuurlijk wel van af 16 jaar Anders is er geen zak aan :Y) en moet engels zijn:9~. als iemandt iets weet plz!!! plaats dat bij de reactie_O_

    [ bericht aangepast op 30 maart 2011 - 20:55 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Raveolution schreef:
    (...)
    Ik heb Paranormal Activity gezien, maar vond 'm dus echt niet eng hé. Ik ben direct als een roos in slaap gevallen. Mja, ik heb al veel horrorfilms gezien -meer als 300- dus je bent er wel gewoon aan na een tijd. In 't begin durfde ik ook niet zo goed naar 16+ te kijken, nu vind ik sommige echt zwak. (Paranormal Activity bv. )


    he zus we kunnen ook gewoon morgen of eht volgende weekend nummer 2 gaan kijken ben ook 13 en tweeling ze is mijn zus (je)


    Shoganai i ne~

    Lieve schat.
    Horrors zijn altijd 16+


    Has no one told you she's not breathing?

    Kijk in het pikkedonker eens naar ' The exorcist.' (cat)


    'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon

    deap blue sea


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Paranormal activity!
    Ik heb ook heel lang wakker gelegen!
    Maar toch ik vind hem zoo chuul k heb hem al 6x gezien! (cool)

    ik heb ze allemaal gezien :S(A)
    Mirrors
    Haunting in connecticut -ik keek hem toen ik alleen thuis was(huil) OMG
    paranoromal activity -keek ik ook alleen:S:S ik was zo bang toen ik het licht moest uitdoen:$

    PS. Saw is niet eng, alleen smerig;)

    Lol, ik kijk geen horror, ik ben een pussy (cat)

    Ik denk dat er weinig horrorfilms zijn onder de 16+ waarvan je s'nachts wakker ligt :x

    the rite pas nieuw perfect ervoor


    iemand kleineren online is ook pesten!!!

    Paranormal Activity 1 & 2, een must als je een maand of 2 wakker wilt liggen.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Ik kijk altijd films voor boven 16+ . Ben ook 16 daarom haha _0-
    Maar weet verder geen horrorfilm behalve Sint.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Paranormal Activity's is erg leuk voor als je nachten wakker wilt liggen, deel 1 + 2 (: Het is ook nog waar gebeurd, dus dat brengt je echt de rillingen. Mirrors kan je ook proberen.

    The Grudge, The Unborn is voor als je wilt lachen, die zijn echt heel grappig! Er zijn btw geen enge horrorfilms voor als je 12+ wilt.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Waarom moet je eigelijk s'nachts wakker liggen??
    Het is ongezond en je graakt zo uit je slaap time de volgende dag zal je er gewoon als een zombie bij lopen
    En ja ik spreek uit ervaring ik heb ooit eens met een vriendin tot 5 uur wakker gelegen en we moesten er om 10 al weer uit en we liepen er bij als zombie's


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Friday, the 13e.

    Ik heb die gezien, en die is eng.
    Alleen, weet niet of die 13+ is.

    Silent Hill
    Scream