• Heeey people,
    Ik zat net op een topic waar je je nachtmerrie kunt vertellen dus dacht ik: laat ik er een maken waar je al je soorten dromen kan vertellen xd. Dus vertel hier je grappigste/raarste/stomste/coolste/engste dromen!

    Ik zal er ook een paar van mij vertellen.
    1. Ik was met een vriendin (volgens mij Kim) in de Albert Heijn, als we zo'n hoek omlopen zien we opeens de Sugababes staan die een optreden geven. Terwijl ik mn oren dichthoud blijven we kijken en als ze stoppen kondigen ze Kelly Clarkson aan!:D en net toen die kwam werd ik wakker gemaakt -__-'
    2. Ik stond met José in de rij voor 14 juni bij Goffert, en er was nog amper iemand en toen hoorden we in de rij dat Linkin Park het voorprogramma werd n_n
    3. Ik stond op volgens mij het schoolplein en toen kwam Tom (een metalhead bij ons op school) naar me toe lopen, en toen trok hij me mee. En toen kwamen we ergens aan bij een heel groot huis ofso. Met van die marmeren trappen die naar de deur lopen. Hij rende dus die trappen op en ergens bij de eennahoogste trede bleef hij staan, hij spreidde zijn armen, en begon opera te zingen 0.o


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    whehe niemand heeft zin om zn droompjes te vertellen x'D


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    oke ik had een nachtmerrie dat mijn moeder werdt vermoord en ik zal en moest de dader vinden. Later gevonden ik had geen pistool en hij wel.... Gelukkig werd ik wakker gemaakt


    Sharon<3Moos

    uwhh x3

    ff denke x3

    ik heb x gedroomd da de wereld over werd genomen door pudding
    O_o


    We can only learn to love by loving.

    haha die is leuk
    ik had owk toen een paar vriendinnen van me waren slapen had ik gedroomd dat ze wat uithaalden bij en toen werdt ik wakker met schuim op mijn gezicht:S


    Sharon<3Moos