• Dacht ik :')

    Ik kwam net thuis, deed de deur van de garage naar de keuken open en smeet mijn tas neer. Ik liep naar de koelkast om wat te drinken te pakken, totdat ineens de gootsteen fucking begon te borrelen en enge geluiden begon te maken.
    En ik schrok zo erg haha :') Dus ik begon vet om me heen te slaan omdat ik dacht dat ik werd aangevallen ofzo.

    /fail :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    hahahhaha naar horror films gekeken of zo x'D


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Hahah, dat gebeurd hier soms ook en dan schrik ik soms wel even. x)


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Whahaha cool :D Ik vind mysterieuze dingen cool sinds ik Twilight heb gezien, dus misschien kwam er wel een vampier uit je gootsteen (A)


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    HAhaa
    Bij ons doetie dat ook weleens. Dat betekend vaak dat je er wat water in moet laten lopen. Wij hebben zo'n zij bakje enzo dus zo'n twede gootsteen en die begint vaak ook te borrelen. Als je dan wat water erin laat lopen stopt het vanzelf.


    Ivar Oosterloo.

    Ik heb dat echt zo vaak met doodgewone dingen à la de printer die lawaai maakt of zo :')


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    haha xd