• Hooii,,
    ik kwam vanochten beneden en toen zag ik allemaal bloed op de muur O.o bij de vogelkooi dus mijn 2 vogels hadden gevochten :o en toen is mijn moeder naar de dierenwinkel gegaan en die vrouw zij dat wij er 1 weg moesten doen. of 1 in een aparte kooi maar daar hebben wij dus weer eens geen plek voor ): maar ik zit echt heel erg te twijfelen zou ik de nieuwe weg doen of de ouwe die nieuwe kan ik vasthouden en die speelt ook enzo en die ouwe zit alleen maar lui op zo stok en die bijt alleen ik vind het weer zielig voor die ouwe als die weg is want die hebben we al lang OMFG zo moeilijke keuze XD


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    Moeilijke keus :O
    Ik zou denk ik de ouwe weg doen...


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    uhhmmm aaghh moeilijke keus ja :O.
    ik weet het ook niet sorry
    in iedergeval sterkte !!


    Nvt

    die ouwe


    Sharon<3Moos

    Awh dat is moeilijk ja. Ik zou denk ik ook de oude weg doen..Sterkte


    Why don't you break my heart

    Aaaaiii dat is rot.. maar ik denk dat,, nee ik weet het niet! Want die ouwe heb je al zolang maar die nieuwe kun je mee spelen! Ik zou ook niet kunnen kliezen hoor!

    maar in ieder geval veel sterkte!

    Ach Jee toch,(huil)

    Ik zou het ook echt moeilijk vinden.
    Maar wat heb je aan een vogel die niets doet en bijt?
    Ik weet dat je hem het langst hebt, maar ik denk toch de ouwe...

    Jaah da's moeilijk, ik heb ook een van mijn konijnen weg moeten doen, maar ik kon niet kiezen dus heb ik net zo lang bij mn ouders gezeurt totdat we een extra hok kregen. Maar aangezien er bij jou geen ruimte is zou ik het ook niet weten.. Het is iid moeilijk om er een weg te doen, maar ik kan je niet helpen hoe graag ik ook wil... Stertke er mee!


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    de oude is weg (:


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    jammer voor hem maar het is beter