• Kneus ik serieus mijn enkel, ik werd onderuit gehaald en toen deed mijn enkel dus heel veel pijn. Dus toen ik thuiskwam is mijn vader met me naar de dokter geweest, gekneusd. Dus bij deze doe ik nooit weer fanatiek met gym

    xx.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    beterschap ! (:
    ik doe altijd wel fanatiek mee, maar dat komt puur omdat ik een goede conditie heb . - ondanks dat ik rook.(cat) -


    Life is a beautiful struggle

    Ik deed altijd fanatiek mee, behalve met hardlopen, omdat ik dat gewoon niet kan en er ook geen 'lucht' voor heb.,


    La credenza è una medicina contro il timore

    Beterschap!
    Ik doe...Héél af en toe wel eens actief mee.(krul)


    effort never betrays you

    Ik weet nieteens wat 'fanatiek en gym' in een zin betekend :')


    Get back motherfuckerz'

    Sterkte en beterschap!
    Ik doe nooit fanatiek mee met gym om ongelukken te voorkomen (:

    Lijkt me pijnlijk, beterschap!
    Ik deed nooit fanatiek mee met gym, omdat ik het stom vond. Alleen als we echt iets leuks gingen doen deed ik mee x'D


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Wat ben ik blij dat ik geen gym meer heb.
    En sowieso, op de middelbare heb ik in het 4e jaar één keer mee gegymd en toen had de leraar de deur van de kleedkamers niet op slot gedaan, waardoor mijn Ipod, mobiel & portemonnee gejat waren. Toen ben ik nooit meer gegaan.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Gym is gewoon een gevaarlijk klote vak! Ik haat dat vak echt! Om veel redenen:

    Je gaat zweten, je wordt moe, je kunt dingen breken, je kunt je bezeren, je haar gaat stom zitten, ik moet eerst een eind fietsen als ik buiten gym heb, de gymleraar spoort niet. Moet ik nog doorgaan? xD


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ecstatic schreef:
    Ik weet nieteens wat 'fanatiek en gym' in een zin betekend :')


    Food.

    Beterschap met je enkel :')

    Ik doe niet fanatiek mee, want ik zit in de bibliotheek van de school vanwege een polsblessure. Toch nog een voordeel aan die blessure:Y)


    To live would be an awfully big adventure

    ik ben de enige van mijn klas die gym echt leuk vind 8)

    ja goed he (A)


    When you believe your dreams come true

    Op de basisschool deed ik fanatiek mee op de trampoline. Maar dat ging fout. Ik brak mijn elleboog. Nu heb ik schijt aan gym


    Give a girl the right shoes, and she can conquer the world.