• Omdat ik morgen jarig ben, en 2 jaar terug, en vorig jaar, voelde ik me helemaal niet jarig op mijn verjaardag weet je wel. En die jaren daar voor wel, hebben jullie dat ook wel is? :')

    Btw. Ik wordt 17. (:


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik ga je nog niet feliciteren, want dat doe ik morgen (:

    Ik voel me altijd harstikke jarig (krul)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik heb weleens verjaardagen waarop ik me niet echt jarig voel


    "I shut my eyes in order to see.'

    ~Vroeger~ wel altijd, maar nu steeds minder...

    Alvast gefeliciteerd ^^


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Ik eigenlijk niet. Ik ben like, ok ik ben jarig, gezellig.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Vroeger wel nu niet echt meer, ik haat verjaardagen. Verplicht handen schudden kussen op je wangen krijgen iedereen vreet zich vol je moet vrolijk doen etc, etc, alleen de cadeautjes zijn maar leuk.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik voel me nooit ouder iig.
    Jarig voel ik me als ik cadeautjes krijg, & al mijn vrienden erzijn.
    :9~

    Nee, ik voel me ook niet jarig.
    Denk niet dat het dit jaar anders zal zijn. ;p


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik had (! Van af dit jaar niet meer) altijd examens op mijn verjaardag. Kon ik lekker vroeg opstaan om leerstof te herhalen en in de namiddag weer heel de dag leren en kon ik goed vroeg gaan slapen.
    En mijn mama wilt geen familiefeestjes meer geven voor mijn verjaardag, wat dus ook betekend dat ik geen cadeau meer krijg van mijn familie. En van mijn ouders heb ik nog nooit een cadeau gekregen voor mijn verjaardag. En mijn papa is de laatste 2 jaar mijn verjaardag al vergeten en
    ik heb een hekel aan mijn verjaardag jonge.


    Some people make the world special just by being in it

    Nee, ik voel me nooit zo jarig...


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Ik voel me nooit jarig.


    Your make-up is terrible

    Vroeger voelde ik me heel erg jarig, nu jammergenoeg niet meer zo.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Vroeger wel ja, de laatste tijd minder.
    Afgelopen september [toen ik jarig was (A)] voelde me ik pas jarig toen ik met mn vriendinnen [dankzij mijn verjaardag] naar de efteling ging. (:


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Laatste keer voelde ik me voor het eerst niet jarig. Dunno why. maarja, afwachten tot 7 december, kijken of ik me dan wél jarig voel (:


    I live for the applause, you will die for it.

    Vroeger voelde ik me meestal wel jarig, maar nu niet meer. Ik heb daarom ook geen zin meer om mijn verjaardag te vieren :'D.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Ja ik wel, mensen die op je afkomen en je feliciteren. Maar of ik me dan ook echt jarig voel? ik weet niet eens hoe het voelt..


    Everything is worse without music.