• Omdat ik morgen jarig ben, en 2 jaar terug, en vorig jaar, voelde ik me helemaal niet jarig op mijn verjaardag weet je wel. En die jaren daar voor wel, hebben jullie dat ook wel is? :')

    Btw. Ik wordt 17. (:


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    ja vorig jaar omdat ik toen school had
    dit jaar heb ik ook school D:


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Slime schreef:
    Ik heb weleens verjaardagen waarop ik me niet echt jarig voel


    None but ourselves can free our minds.

    toen ik 13 en 14 werd voelde ik me niet jarig :3
    vorig jaar wel :3

    nee, vroeger wel, maar de laatste paar jaar heb ik nooit meer iets van ja ik ben echt jarig. idk why.


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Sinds mijn tiende voel ik me eigenlijk niet echt jarig meer. (:


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ligt eraan wat ik ga doen haha :'D


    s[he] be[lie]ve[d]

    Slime schreef:
    Ik heb weleens verjaardagen waarop ik me niet echt jarig voel


    Life is a beautiful struggle

    Ja.


    No growth of the heart is ever a waste

    Soms, het licht nou weer net hoe de sfeer licht. Mijn vader is altijd chagarijnig door de drukte dus dan word ik ook weer chagarijnig. Ik krijg deze verjaardag een laptop dus ik denk dat ik me wel echt jarig ga vinden. :Y)

    Ik ben morgen jarig, en ik heb echt zo niet het gevoel dat ik morgen jarig ben. Misschien ook omdat ik het morgen niet echt vier.

    Nee, ik voel me niet echt jarig. Vroeger wel. Maar ik ben niet zo'n groepspersoon en maak er het liefst geen heisa over. Dus ik vier het eigenlijk zowat nooit meer op felicitaties van mijn vrienden na.


    To live would be an awfully big adventure

    ik heb me nog nooit echt jarig gevoeld , het is ten slotte maar een dag als een ander :'D en ik voel me ook nooit opeens een jaar ouder :'D


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Soms wel, soms niet, het word niet altijd op die dag gevierd n zelfs dan trek k me terug xD Maar k word 15 nov. 16 n 2 vriendinnen willen hoedjes kopen, n k ben op n maandag jarig, n k moet van hun de hele dag dat ding ophouden (lees: 8 uur lang op school voor lul lopen:Y))

    Maar stiekem is ht wel geniaal xD


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    Ik eigenlijk nooit, alleen afgelopen verjaardag, omdat ik 16 werd. Dus ja. :'D


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Sinds ik besloten heb mijn verjaardag niet meer te willen houden voel ik me niet meer jarig op mijn verjaardag.


    *insert philosophical cringe expression here*