• Ik typte in bij youtube; 'somebody to love'. Ik vind dat dan meteen het nummer van Queen er moet staan, I mean, iedereen die de titel ook heeft is een na-aper. Maar neehoor, het eerste wat ik zag was Justin Bieber. Bah. Ik vond het gewoon niet kunnen dat ik Queen erachter moest typen om van die Bieber af te komen. Hebben jullie dat ook wel eens, dat je dat denkt van een artiest? "Ga nou maar weer weg"?

    [ bericht aangepast op 11 okt 2010 - 19:12 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Zó vaak! XS


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Ja, dat vind ik eigenlijk wel een beetje schandalig. Bieber kan bij lange na niet aan Queen tippen.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Hobbelpaard schreef:
    Ja, dat vind ik eigenlijk wel een beetje schandalig. Bieber kan bij lange na niet aan Queen tippen.


    Inderdaad. Ik hield al niet van Bieber en nu al helemaal niet meer.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Morgaine schreef:
    (...)

    Inderdaad. Ik hield al niet van Bieber en nu al helemaal niet meer.

    Maargoed, dat is nu eventjes een hype en wanneer die afgezwakt is, staat Queen vast weer bovenaan (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Hobbelpaard schreef:
    Ja, dat vind ik eigenlijk wel een beetje schandalig. Bieber kan bij lange na niet aan Queen tippen.


    You can't fly unless you let yourself fall.

    Dat had ik altijd met Tokio Hotel.
    Ik was alleen in m'n kamer en toen zei ik van stress 'TYFFF OOOP' ;x


    I live for the applause, you will die for it.

    Typ bij Google of Youtube alleen maar een J in dan krijg je al Justin Bieber..


    Everything is worse without music.

    Jep, oftewel
    - Miley Cyrus & meer disney
    - Justin Bieber
    - Inna
    - Ke$ha
    - Beyoncé ja.. die mag ik gewoon niet
    en nog wel een paar. ;x


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Hobbelpaard schreef:
    (...)
    Maargoed, dat is nu eventjes een hype en wanneer die afgezwakt is, staat Queen vast weer bovenaan (:


    Waar hij hoort.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Significance schreef:
    Typ bij Google of Youtube alleen maar een J in dan krijg je al Justin Bieber..


    Bah. (cat)


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Kikkeli schreef:
    Dat had ik altijd met Tokio Hotel.
    Ik was alleen in m'n kamer en toen zei ik van stress 'TYFFF OOOP' ;x


    Bij YouTube staat tenminste niet meer Tokio Hotel in het dingetje als je T of To typt.
    Bij JB zijn meteen 7/10 hokjes bezet met iets van JB... XS

    Alleen op Google krijg ik bij afbeeldingen bij bijna alles wel 1000 linkjes naar Q. XD


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    JB & TH ik kan er niet meer tegen! Iedere keer de nummers van een ander aan te moeten zien terwijl het ook nog eens slecht uitgevoert word!

    Warfarer schreef:
    (...)

    Bij YouTube staat tenminste niet meer Tokio Hotel in het dingetje als je T of To typt.
    Bij JB zijn meteen 7/10 hokjes bezet met iets van JB... XS

    Alleen op Google krijg ik bij afbeeldingen bij bijna alles wel 1000 linkjes naar Q. XD


    Als je iets intypt op google, kom je toch best vaak Q nog tegen! (Als het een onderwerp is dat hier vaak wordt gebruikt).


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Morgaine schreef:
    (...)

    Als je iets intypt op google, kom je toch best vaak Q nog tegen! (Als het een onderwerp is dat hier vaak wordt gebruikt).

    Idd, ik tikte eens bij afbeeldingen in 'Victoria Frances' en zo kwam ik hier terecht :"D

    wist je dat justin bieber in csi las vegas speelde. een gast rol. maar hij gaat de gevangenis in x'D. maar acteren moet tie toch maar nie doen.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor