• Want ik probeer dus nu mijn oren te stretchen naar 6mm en ben begonnen met een 3mm spiraaltje, maar ik zit nu op 2 en het is te gevoelig om verder te gaan of heen of terug te schuiven. Heeft iemand nog tips om het wat makkelijker/minder pijnlijk te maken?(bat)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    wtf hahaa xD
    waarom zou je dat doen :O
    euh je oren warm maken?


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ik zit op 6mm, maar blijft pijnlijk soms :'D
    Ijs op doen (:

    Ik zou daar dus echt nooit zelf aan beginnen. :]
    Hou het nu op 3, probeer over een paar weken 4, dan 5,... :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Dominance schreef:
    Ik zit op 6mm, maar blijft pijnlijk soms :'D
    Ijs op doen (:


    Maar door het ijs gaat de huid toch juist straktrekken? Hij moet losser, zodat het makkelijker gaat. :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    StillBored schreef:
    wtf hahaa xD
    waarom zou je dat doen :O
    euh je oren warm maken?

    Ja nou zeg dat slaat even nergens op :')
    Misschien omdat ze dat zelf mooi vind?
    En nee sorry ik heb geen tips, ik ken wel een paar mensen met tunnels enzo en die dingen, maar zelf heb ik ze niet. Succes zou ik zeggen 8D


    Rainbows on my staircase ~

    Insomniac schreef:
    (...)

    Maar door het ijs gaat de huid toch juist straktrekken? Hij moet losser, zodat het makkelijker gaat. :'D


    Dan uuuh, langer wachten tot het minder pijnlijk wordt en het dan weer doorschuiven zodat het pijnlijk wordt. (cat)
    De pijn hoort erbij! :'D

    hmja, je oren warm maken?


    I live for the applause, you will die for it.

    Insomniac schreef:
    (...)

    Maar door het ijs gaat de huid toch juist straktrekken? Hij moet losser, zodat het makkelijker gaat. :'D

    Ja maar ijs verdoofd, maar klopt wel. Als je wil dat die soepeler wordt zou ik een washandje met warm water pakken, dan wordt de huid weker en soepeler.


    Rainbows on my staircase ~

    Ijs/vaseline/rust geven? (:


    I hope heaven needs you more than I do now.

    er niet aanzitten.


    Some angels have no wings.

    Niet doen?! muh


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Omg nee! Stop er nu direct mee! (no_chears)


    -

    Hush schreef:
    Niet doen?! muh

    Als je niet over de 6 gaat kan het nog teruggroeien gewoon. Pas na 6mm kom je op het no point of return stuk.(kitty)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Wow. Het lijkt mij vreemd als je dan echt jaren gauged ears hebt, en dan doe je het eruit en dan groeit het dicht o_O
    Ehm ik weet het niet. Ik zou het gewoon elke keer een stukje verder gaan.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Synyster schreef:
    Wow. Het lijkt mij vreemd als je dan echt jaren gauged ears hebt, en dan doe je het eruit en dan groeit het dicht o_O
    Ehm ik weet het niet. Ik zou het gewoon elke keer een stukje verder gaan.


    't Groeit dicht bij 6mm. Ik had ze er een keer uit en toen kon ik weer vanaf 3 beginnen :'D