• wat ik raar vind is dat er meestal alleen th fans worden gepest bijv. als je met een th shirtje loopt word je uitgescholden en als ze met een andere rockband op hun schirt lopen laten ze die metrust.
    Wie kan me dit uitleggen wat ik snap er geen f*ck van!!!!!


    Sharon<3Moos

    ze zijn gewoon jaloers dat al die meiden meer aandacht aan th geven dan aan de jongens op school^^


    cry me a river..build a bridge.. &nd get 0vr it..

    Sluit me aan bij anoukXadore xD(Y)


    Wie du mir, so ich dir.

    cool hahaxD


    Sharon<3Moos

    er zijn dingen die vreemder zijn :oog:

    whaha anoukXadore,,daar sluit ik me bij aan x'] Dát is een goede uitleg xD


    Why don't you break my heart

    ja idd xD


    Sharon<3Moos

    Mss ook omda er ne groot aantal fakers zitten tusse zitten in de th-fans... Die th ne slechte naam geven, der zijn zelf kinderen vn 7-9 jaar die zegge da ze met Tom of Bill het bed gaan delen __--____

    En ook vn die kienders die zegge da ze emo zijn
    Omda ze nr th luisteren... -___- En omda der er bij willen horen enz... Die reacties krijg ik nr men hoofd geslingerd dus der zijn th-fans die th een slechte naam geven... Da kan zkr een vn de redenen zijn

    maar ikben een RASECHTE FAN
    wie nog meer


    Sharon<3Moos

    simpel fake gedrag.

    ooit begon een sukkel met anti te doen, en al die fakertjes hebben die na gedaan :)

    ik ben ook een rasechte fan! :D vanaf volgend schooljaar ga ik ook met tshirts van TH naar sgool gaan (kon ik vorig jaar nog niet omdat ik uniform aanmoest.. -_-)

    Mss ook omda er ne groot aantal fakers zitten tusse zitten in de th-fans... Die th ne slechte naam geven, der zijn zelf kinderen vn 7-9 jaar die zegge da ze met Tom of Bill het bed gaan delen __--____

    En ook vn die kienders die zegge da ze emo zijn
    Omda ze nr th luisteren... -___- En omda der er bij willen horen enz... Die reacties krijg ik nr men hoofd geslingerd dus der zijn th-fans die th een slechte naam geven... Da kan zkr een vn de redenen zijn


    haat ik dus ook :S

    ze zijn gewoon jaloers dat al die meiden meer aandacht aan th geven dan aan de jongens op school^^



    100 % de waarheid


    Ik proefde meer dan eens verlangen

    maar ikben een RASECHTE FAN
    wie nog meer
    Ik sluit me daar bij aan!!


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    wie is nog meer een echte fan!!!????


    Sharon<3Moos

    IIKKK [A] en ik ben er trots op.
    F*ck the rest; TOHO is the best!

    jeaay^^
    mensen zijn het met mijn uitleg eens :P


    cry me a river..build a bridge.. &nd get 0vr it..