• ik soms wel en soms niet ;3
    naja, ik ben op zich toch wel bang de toekomst, van wat ik ga "studeren".
    Later zou ik heel graag danser willen worden, maar op de een of andere manier vind ik het toch wel eng allemaal. Je moet dan toelatingsexamen doen, of hoe dat ook mag heten, naja, je moet toegelaten worden. En op de een of andere manier lijkt het me soms echt een heel eng idee dat als ik niet aangenomen word. Ik zou dan echt niet weten wat ik zou moeten doen ;3
    naja, ik ben pas over 3 jaar klaar met school, maar dan nog :3
    het is toch wel goed om over je vervolg opleiding na te denken en de rest van je toekomst denk ik :3

    Hoe denken jullie over je toekomst?
    vind je het eng/leuk/spannen?
    tell me :3
    ik ben er serieus benieuwd naar :3

    Warfarer schreef:
    Ik ben heel bang voor de toekomst. Ik moet binnenkort een profiel gaan kiezen, omdat ik eigenlijk áltijd verkeerd kies. Omdat ik achteraf altijd denk dat het beter zou zijn als ik dat andere had gekozen...

    En dan als ik mijn diploma heb...
    Daar wil ik niet over denken.
    Ik heb altijd van die leuke ideeën enzo, maar als ik mijn diploma heb, ben ik wel een soort van zelfstandig, en moet ik voor mezelf zorgen. Dan heb ik niet meer school en ouders waar ik altijd op terug kan vallen...
    Maar dan kan ik ook wel meer voor mezelf kiezen enzo...

    Ik zal wel zien wat er zal gebeuren. :3

    Je kunt altijd nog van profiel wisselen hoor ;p


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Hobbelpaard schreef:
    (...)
    HBO is écht niet veel minder dan de universiteit hoor. Het is nog steeds een goed diploma.
    Ik heb er ook nog serieus over nagedacht om HBO te gaan doen, maar ik denk niet dat ze de studie die ik wil doen op HBO geven.

    jij wil toch iets met de politie worden, toch naoom? :3

    simpel gezegd nee


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ik denk niet na over mijn toekomst juist omdat ik bang ben dat alles een ramp wordt.


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Nu ik aan de opleiding ben begonnen eigenlijk een stuk minder :)
    Daarvoor wel heel erg en nu soms ook nog wel, maar minder dan eerst.


    There are several things that I have been doing wrong.

    Soms, ik doe nu Mavo.
    Maar ik wil een goede opleiding en een leuk baantje, het liefst wil ik iets doen met Therapie of Physologie maar je hebt voor beide HBO nodig. [Geloof ik]
    Dus k'hoop of na Mavo havo te doen of na MBO, HBO te doen. (A)

    En ik ben altijd bang dat ik dus verkeerde keuzes maak, en ik ben altijd bang voor reacties van andere.

    Maar verder heb ik niet zoveel in de toekomst waar ik bang van ben (:

    [ bericht aangepast op 11 okt 2010 - 20:07 ]


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Hobbelpaard schreef:
    (...)
    HBO is écht niet veel minder dan de universiteit hoor. Het is nog steeds een goed diploma.
    Ik heb er ook nog serieus over nagedacht om HBO te gaan doen, maar ik denk niet dat ze de studie die ik wil doen op HBO geven.

    En toch wil ik naar de universiteit. Als ik er slim genoeg voor ben, kan ik het beter doen. ~Nu nog afwachten op het antwoord of ik er slim genoeg voor ben.~


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Ability schreef:
    (...)
    En toch wil ik naar de universiteit. Als ik er slim genoeg voor ben, kan ik het beter doen. ~Nu nog afwachten op het antwoord of ik er slim genoeg voor ben.~

    Ben je vast wel (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    ik kijk niet verder dan een dag voor uit omdat ik zeker weet dat je toekomst toch nooit vast staat


    "Ignite, my love. Ignite."

    Whipple schreef:
    (...)
    jij wil toch iets met de politie worden, toch naoom? :3

    Rechercheur, maar ik probeer dat te bereiken met de studie criminologie (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik verheug me er eigenlijk wel op, omdat ik weet dat ik allerlei vreemde dingen uit de hoek ga zoeken als ik een bepaalde situatie te saai vind worden. Ik weet dat ik nog een hele hoop fouten ga maken in mijn leven, maar dat accepteer ik. Volgens mij zal ik wanneer ik mijn eerste opleiding af heb waarschijnlijk wel verdergaan met een vervolgopleiding, omdat ik gewoon heel erg wisselvallig ben, maar dat maakt het leven nou juist zo leuk, vind ik. Ik houd niet van een uitgestippelde, strakke planning. :Y)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    ik heb juist zin in de toekomst want ik wil heel graag kinderen hihi =)


    I solemny swear i am up to no good

    Hobbelpaard schreef:
    (...)
    Rechercheur, maar ik probeer dat te bereiken met de studie criminologie (:

    dat bedoelde ik :3
    en stiekem vind ik dat heel koel weetje :3

    Whipple schreef:
    (...)
    dat bedoelde ik :3
    en stiekem vind ik dat heel koel weetje :3

    Haha hoezo? :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Hobbelpaard schreef:
    (...)
    Haha hoezo? :'D

    gewoon,
    oke dit klinkt zo uh-zoektwoord- dom haha.
    maar ja gewoon;
    ik vind iig die mensen die politie en dat soort zaken doen, wel knap :3
    omdat ze meestal de meest moeilijke dingen voorgeschoteld krijgen en dan nog steeds lossen ze het meestal op,
    snap je :3