• Wie heeft er ooit al een brief geschreven naar een artiest of Acteur geschreven? Because ik ben van plan 1 te schrijven (naar KStew) maar ik durf niet echt.
    Maar goed wie heeft het ooit al gedaan? En wat heb je erna dan aan? (= Kreeg je iets terug of was het enkel dat?)

    Ik ben nieuwsgierig :3


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Nee. Al ga ik het ooit wel eens doen, al vrees ik er voor dat ze gaan antwoorden.


    Some people make the world special just by being in it

    Toen ik klein was, een brief met een tekening, naar Alida van 'De Boomhut' van Ketnet. En ik heb toen een handgeschreven kaartje terug gekregen, van Peter Paulus Post.
    Ik vraag me af wie ze betalen om zo'n kaartjes te schrijven :')

    [ bericht aangepast op 12 okt 2010 - 19:14 ]


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Sid schreef:
    Toen ik klein was, een brief met een tekening, naar Alida van 'De Boomhut' van Ketnet. En ik heb toen een handgeschreven kaartje terug gekregen, van Peter Paulus Post.
    Ik vraag me af wie ze betalen om zo'n kaartjes te schrijven :')


    Mijn tekening voor Ketnet is ook ooit eens op tv gekomen :3


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    nee niet egt.
    maar wat zou je zeggen dan?


    Its me myself and I s00 you will never see me cry (dat is tog een signature ding?)

    Apparition schreef:
    (...)

    Mijn tekening voor Ketnet is ook ooit eens op tv gekomen :3

    Hahaha, zalig! Dat wou ik toen stiekem ook :')


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Ik heb er wel twee geschreven maar nooit opgestuurd haha
    Eentje naar de Jonas Brothers met een vriendin. Maar dat deden we toch maar niet. Dat was dus in het verre verleden
    En eentje naar Tom en Bill Kaulitz, Maar dat was een opdracht van school. en toen moest ik 5 vragen stellen xD
    xx


    Ivar Oosterloo.

    Nooit gedaan...


    Don't dream your life, live your dreams.

    Heatherfield schreef:
    Nope.


    Only losers can act the way you do

    Nee, maar een vriendin van mijn zus wel. Zij had een keer een brief gestuurd naar die kleine met die krullen van The naked brothers band.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Ik heb wel vaker een brief naar iemand geschreven en uiteindelijk heb ik wel altijd antwoord terug gekregen :Y)(krul). Verschillende van die mensen beschouwen ik nu als goede kennissen dus kun je nagaan waar zo'n briefje toe kan leiden haha.


    Wie du mir, so ich dir.

    Nog nooit. (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ik heb het wel gedaan maar heb niks terug gehad.. :) Maar gewoon doen ^^ Misschien krijg je wel een brief terug van haar :)^^


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Ik heb het al gedaan (:


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Alyssicious schreef:
    Nee. Al ga ik het ooit wel eens doen, al vrees ik er voor dat ze gaan antwoorden.


    Hope goes lost but never dies.

    Ik heb samen met Jet een hele wanhoopige liedesbrief gescheven aan Justin Bieber xD
    Dat we zelfmoord wilde plegen omdat hij dood zou zijn xD

    Echt geniaal (H)


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead