• Wie heeft er ooit al een brief geschreven naar een artiest of Acteur geschreven? Because ik ben van plan 1 te schrijven (naar KStew) maar ik durf niet echt.
    Maar goed wie heeft het ooit al gedaan? En wat heb je erna dan aan? (= Kreeg je iets terug of was het enkel dat?)

    Ik ben nieuwsgierig :3


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Een week geleden, een noodoproep naar een artiest die leraar was geweest of hij onze AK leraar ALSTJEBLIEFT wou vervangen. Telt dat ook?


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Haha, hoe moet dat eigenlijk?


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Sid schreef:
    Toen ik klein was, een brief met een tekening, naar Alida van 'De Boomhut' van Ketnet. En ik heb toen een handgeschreven kaartje terug gekregen, van Peter Paulus Post.
    Ik vraag me af wie ze betalen om zo'n kaartjes te schrijven :')
    Dat keek ik vroeger ook altijd D:!! Ik vind dat serieus echt schattig. Waarschijnlijk schrijft zo'n personeel bij de redactie dat allemaal geschreven, maar het is wel geweldig als je ziet hoe zo'n kindje daar helemaal van opfleurt en het misschien voor een hele lang poos niet zal vergeten. (krul)


    Wie du mir, so ich dir.

    haha vroeger was ik helemaal gek van pipi langkous, en dan ging ik altijd brieven maken en stuurde mijn vader die brieven op, tenminste zo deed hij dan, maar ik was toen 3 of 4 en als meisje met vestand op nul, heb je dat niet door, :'D


    Life is a beautiful struggle

    Ik heb er een aan Robert Pattinson verstuurt gisteren. Nu alleen maar wachten :)voor Duits (met engelse vertaling)

    [ bericht aangepast op 15 okt 2010 - 14:09 ]


    Give a girl the right shoes, and she can conquer the world.

    Heatherfield schreef:
    Nope.


    Olive

    Oemie schreef:
    Ik heb er een aan Robert Pattinson verstuurt gisteren. Nu alleen maar wachten :)voor Duits (met engelse vertaling)


    Cool x'D
    Ik wil dus naar zijn vriendin 1 sturen :'DD


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Vanished schreef:
    Nee, nog nooit gedaan :'D


    Comedy is simply a funny way of being serious.

    Naar de Jonas Brothers, met zo'n site ding. En toen raakte ik mijn 1 euo kwijt yay


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Ik zou ook wel een brief willen schrijven aan Kristen :3 Ook nog nooit gedaan.


    You try so hard not trying to try so hard.