• hockey een sport voor kakkers?
    en zo ja waarom?
    veel mensen denken dat dus, maar ik snap dat dus totaal niet.
    dus drop je mening :')
    en nee ik wordt niet boos als je het wel vind maar ik ben geen kakker, als je dat maar weet:Y)

    ik vind van niet *zit er zelf al 8 jaar op* want ik ben niet iemand die je een kakker noemt, maar er zijn idd wel mensen die zich zo gedragen ofzo

    [ bericht aangepast op 12 okt 2010 - 22:17 ]


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Ik vind hockey cool, maar kan er niks van. VMBO hockey aka AOC hockey (zo hard mogelijk meppen) is nog wel te doen :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Warfarer schreef:
    Nee, maar de kakkers in mijn klas zitten wel allemaal op hockey.

    Dat inderdaad

    Ivan schreef:
    Ik vind hockey cool, maar kan er niks van. VMBO hockey aka AOC hockey (zo hard mogelijk meppen) is nog wel te doen :]


    Zo hard mogelijk meppen is zo gaaf om te doen! Alleen doet wel erg pijn als je die klote bal dan tegen je aan krijgt :(

    [ bericht aangepast op 12 okt 2010 - 22:10 ]

    Ivan schreef:
    Ik vind hockey cool, maar kan er niks van. VMBO hockey aka AOC hockey (zo hard mogelijk meppen) is nog wel te doen :]


    o das nie zo moeilijk. gwn ff door blijven oefenen. bedoel je slaan of schuifslag (flatsen)


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Nee, vind ik niet. Ik heb er een halfjaar opgezeten een tijd geleden. Wat ik wel weet is dat er wel een paar arrogante kakkers op zitten, ja. Maar dat ligt niet aan het feit dat ze op hockey zitten, maar dat ze dan gewoon een kutkarakter hebben. (:

    Nee, ik hockey zelf ook. Het is wel waar dat de laatste tijd iedereen bij hokcey gaat, gewoon om te kunnen zeggen 'Ik hockey'. En met die mensen zit ik dan weer opgescheept.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Nou, de mensen die ik ken die op hockey zitten zijn allemaal kakkers XD
    Maarja, ik ken ze niet allemaal, dus ik kan er niet over oordelen (:


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Kikkeli schreef:
    Ja.
    Al die kakkers zitten daar ook op. En ik vind het gewoon een kutkutkut sport. En dat doen we dus 169841268x bij L.O.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Kikkeli schreef:
    Ja.
    Al die kakkers zitten daar ook op. En ik vind het gewoon een kutkutkut sport. En dat doen we dus 169841268x bij L.O.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    De mensen die op Hockey zitten geven wel allemaal om hun uiterlijk zou ik zo zeggen.. En ze gedragen zich wel kak. Maar of 't kakkers zijn?


    SLOAN.

    Hockey op gras wel,maar dat komt omdat iedereen die dat doet en ik ken een kaker achtig persoon is.
    Hockey op straat niet, omdat ik iemand ken die dat doet en hij echt geen kaker is.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Diaphanous schreef:
    (...)

    o das nie zo moeilijk. gwn ff door blijven oefenen. bedoel je slaan of schuifslag (flatsen)


    schuifslag heet toch pushen?


    SLOAN.

    Eén van mijn beste vriendinnen hockeyt. En geloof mij, zij is echt geweldig en geen kakker. [:


    If we had not a soul, music would have created it.

    Kikkeli schreef:
    Ja.
    Al die kakkers zitten daar ook op. En ik vind het gewoon een kutkutkut sport. En dat doen we dus 169841268x bij L.O.

    Nee, een een vriendin van ons zit ook op hockey en ze is helemaal geen kakker. Maar ijshockey is wel stoerder om te doen.

    Cloë&Leah

    Ps. : Ijshockey is wel stoerder dan gewoon hockey. Cloë

    [ bericht aangepast op 13 okt 2010 - 17:44 ]


    Mensen die om je lachen hebben geen leven

    Kikkeli schreef:
    Ja.
    Al die kakkers zitten daar ook op. En ik vind het gewoon een kutkutkut sport. En dat doen we dus 169841268x bij L.O.