• hockey een sport voor kakkers?
    en zo ja waarom?
    veel mensen denken dat dus, maar ik snap dat dus totaal niet.
    dus drop je mening :')
    en nee ik wordt niet boos als je het wel vind maar ik ben geen kakker, als je dat maar weet:Y)

    ik vind van niet *zit er zelf al 8 jaar op* want ik ben niet iemand die je een kakker noemt, maar er zijn idd wel mensen die zich zo gedragen ofzo

    [ bericht aangepast op 12 okt 2010 - 22:17 ]


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Stijltang schreef:
    (...)

    schuifslag heet toch pushen?


    nee, pushen is dat je je stick tegen de bal zet en hem weg duwt (pusht), je hoort dan geen tik of klap als je stick tegen de bal slaat.
    Bij slaan haal je uit, van bovenaf, en schuifslag over de grond.


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Exercitus schreef:
    Hockey op gras wel,maar dat komt omdat iedereen die dat doet en ik ken een kaker achtig persoon is.
    Hockey op straat niet, omdat ik iemand ken die dat doet en hij echt geen kaker is.


    hihi ik hockey op straat en op gras, en geloof me ik zit niet op hockey omdat ik dan 'ik zit op hockey' kan zeggen. ik zit er inmiddels 8 jaar op (vanaf mijn 6e ongeveer) dus dan kan je wel zeggen dat ik het doe omdat ik het leuk vind. denk ik


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Hangt van de persoon en de club af.
    sommigen zijn wel echte kakkersxD


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    nee...

    je moet kakkers daar neer zetten.. die beginnen al te gillen als de bal naar ze toe komt.. dus nee (:


    My heart is yours and so am I

    Nee, want tegenwoordig spelen heel veel 'normale' mensen ook hockey, en zo'n exclusieve sport is het ook niet meer. Bovendien kan je niet zomaar van een sport zeggen dat er bepaalde mensen op zitten..


    Aan niets denken is ook denken.

    Jup. Hoe word je toegelaten tot de kakker community, stap 1: Ga op hockey.
    Alleen ijshockey, straathockey en unihockey zijn vet en leuk om te doen :3

    [ bericht aangepast op 13 okt 2010 - 18:22 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Mmm ... niet altijd, maar vaak wel. ;D


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    neehoor


    Don't live in the past. Just live Here &nd Now. Do what you need to do. And everything will be allright in the future.

    Nee helemaal niet.