• Tittel zegt al veel...
    Ik wordt er gewoon gek van hoeveel huiswerk ze me altijd meegeven. Ik krijg dat nooit gedaan op een avond en aangezien ik ook graag nog wat vrije tijd op mijn pc heb, maak ik de helft op school zelf.
    Ik wil weten of jullie ook altijd zo veel werk meekrijgen van de leerkrachten.


    When I was born the devil said damn competition >.<

    Hier werd al een topic over gemaakt.
    Maar toch, Helemaal mee eens!


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Ik heb geen huiswerk XD Wij moeten alles in de lessen doen enzo. En als je het dan niet af krijgt, moet je het thuis doen. Maar in principe kan je alles afkrijgen in de les :)


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Maak gewoon zoveel mogelijk op school, dan hoef je er thuis niet veel meer aan te doen.
    Ik zit al een paar jaar niet meer op school, dus ik heb geen huiswerk meer.


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Volgens mijn school moet ik(in het laatste jaar) aan school denken en staat dat op nummer 1.
    En een gemiddelde havo leerling moet 1,5/2 uur aan zijn huiswerk zitten,waar we geen tijd voor hebben omdat we tot zo laat op school zitten.
    Ze zijn inderdaad gek.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Chaos schreef:
    Ik heb geen huiswerk XD Wij moeten alles in de lessen doen enzo. En als je het dan niet af krijgt, moet je het thuis doen. Maar in principe kan je alles afkrijgen in de les :)


    Life is a beautiful struggle

    Valt mee.


    -

    Ik krijg best veel huiswek mee, maar meestal heb ik het af, omdat ik snel vooruit werk. Maar TOCH je hebt gelijk. Ze begrijpen het gewoon niet!


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Alleen voor de toetsweek altijd een hoop.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Jep zo denk ik er ook over =D kon je lezen in mijn topic..


    Everything is worse without music.

    Ik heb deze week;
    maandag 2 testen
    dinsdag 3 testen
    woensdag taak
    donderdag 4 herhalingstesten en een taak
    vrijdag 1 test en 2 taken.
    Komt wel meer voor


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    MONSTERBEAR schreef:
    Hier werd al een topic over gemaakt.
    Maar toch, Helemaal mee eens!


    I´m nothing special.

    Omhooggeschopt met een quote '-.-


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Jep.
    Maar ik ga nu van havo 3 naar vmbo 4 dus het wordt minder voor mij.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik heb vakantie :D


    Owl you need is love.

    DrReid schreef:
    Ik krijg best veel huiswek mee, maar meestal heb ik het af, omdat ik snel vooruit werk. Maar TOCH je hebt gelijk. Ze begrijpen het gewoon niet!


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful