• We hebben een hele drukke klas. Echt niet normaal. Zoals je zelf al wel kan raden, vinden leerkrachten dat niet al te prettig. De leerkracht Nederlands dacht ons te temmen door een test te doen over ongeziene leerstof, maar niemand trok zich er wat van aan en bleef even druk.

    Nouja, vandaag kregen we die test terug en zoals ik al verwachtte, heb ik geen goed resultaat. Ik vind dit echt rot, want ik ben één van de enigste die nooit druk of zo is. ._.
    Al diegene die altijd heel druk zijn, hebben heel goed. Ik was echt gefrustreerd. Zoals de leerkracht zei waren het diegene die verdienden slechte punten te halen die goede punten hadden en diegene die het niet verdienden wiens punten slecht waren.

    Maandag krijgen we ons rapport en die test wordt nog mee verrekend in het totaal. Als we die test niet hadden gedaan, had ik 4 procent meer op Nederlands gehad en dat was grotendeels de oorzaak waarom ik heel boos was (wat ik niet liet merken). ._.

    Mijn klas heeft die leerkracht al eens bijna laten wenen en de leerkracht die een engelengeduld heeft, hebben we al hysterisch gekregen...

    Voor alle duidelijkheid: ik wil er niets aan doen en er is ook niets aan te doen, ik wilde gewoon even mijn frustraties kwijt. :'D

    [ bericht aangepast op 15 okt 2010 - 21:02 ]


    Only losers can act the way you do

    Ugh, dat is zó vervelend!!

    Wij hebben ook zo'n super drukke klas. Eigenlijk is de helft druk, maar de klas is best groot, dus er zijn iets van 15-17 mensen erg druk.
    Ze gaan nu misschien de klas splitsen zodat de rustigere mensen niet zo heel erg benadeeld worden.

    En als je niet naar je mentor kan, moet je naar de coördinator, of een decaan ofzo gaan, want als je cijfers er echt op achteruit gaan is het wel héél erg vervelend...


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    hmm. da's wel rot natuurlijk.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'