• Ik heb daarnet het weer eens voor elkaar gekregen hoor. Ik klikte het verkeerde andwoord aan bij de poll. (cat)
    Nou zat ik te bedenken, mensen veranderen ook van mening als ze even goed na denken. Dus.. Zou het geen optie zijn om je stem bij de poll te kunnen aanpassen. Maar dan is het niet dat je ontelbaar kan stemmen en het aantal stemmen oploopt. Nee, je ka het dan enkel aanpassen. Zodat er geen misbruik van word gemaakt :Y)

    Voor, tegen? Argumenten?

    Voor, maar ik vind dan wel dat je het maar 1 a 2x kan veranderen per poll..


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    voor


    Sometimes in my tears I drown, but I never let it get me down.

    FreeRunner schreef:
    Voor, want je kunt ook wel eens per ongeluk verkeerd geklikt hebben en dat niet door hebben gehad en dat is best vervelend.

    Voor, want je kan wel eens verkeerd geklikt hebben of van mening veranderen.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Voor !!!!


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    FreeRunner schreef:
    Voor, want je kunt ook wel eens per ongeluk verkeerd geklikt hebben en dat niet door hebben gehad en dat is best vervelend.


    Daar ben ik het mee eens en als dan een keer je mening verandert


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    veeeur!


    we were always meant to say goodbye.

    Voor.


    Never forget the things that make you smile

    Ability schreef:
    Voor!


    None but ourselves can free our minds.

    voor ik heb het ook wel eens.


    Don't dream your life, but live your dream!

    voor


    (Be)lieve in (you)rself

    Voor :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    voor ;D


    "Ignite, my love. Ignite."

    Voor


    Get back motherfuckerz'

    Voor :]


    They fell in love, didn't they?