• Klik

    (Novum) - Uitvoering van het 'anti-islambeleid' van Geert Wilders kan leiden tot een aanslag in Nederland. Daarvoor waarschuwt de officiële woordvoerder van de Taliban voor Oost- en Noord-Afghanistan Zabiullah Mujahed in een interview met de Volkskrant.

    Mujahed stelt dat als Wilders het voor elkaar krijgt meer anti-islamitische wetgeving of voor moslims nadelige wetten goedgekeurd te krijgen, er geen twijfel mogelijk is dat moslims uit andere landen actie zullen ondernemen om hun moslimsbroeders en -zusters te helpen. Een aanslag is het uiterste actiemiddel. "Als Nederland zijn anti-islambeleid doorzet of verergert, is het zeker dat Nederland doelwit zal zijn van een aanslag door een jihad-groep."

    De groep die de aanslag pleegt kan volgens Mujahed ook gewoon uit Nederland komen. "Jullie eigen moslims zullen Nederland aanvallen en andere internationale jihadgroepen zullen klaarstaan om te helpen." Of er al concrete plannen zijn voor een aanslag, laat de woordvoerder in het midden.

    Enkele weken geleden dreigde een hoge Talibanleider ook al dat Nederland gaat boeten voor het belachelijk maken van de islam. Wali-ur Rehman, de belangrijkste commandant van de Taliban in Pakistan, waarschuwt dat de weg die Nederland is ingeslagen heel gevaarlijk is. De Nederlandse regering wetten maakt volgens hem wetten die tegen moslims bedoeld zijn. "We gaan ze een lesje leren."

    Mujahed zegt verder over een mogelijk nieuwe Nederlandse missie in Afghanistan, waarover het kabinet-Rutte zich moet gaan buigen, dat als de regering besluit de missie in het land te hervatten, Nederland weer zal worden beschouwd als vijandig land.


    Ja, er staat een hele grote spellingsfout in de titel van het originele artikel, maar dat terzijde.

    Ik ben wel een klein beetje geschrokken, moet ik eerlijk stellen.


    Life is hard and then we die

    Het is toch belachelijk dat we bang moeten zijn voor de taliban. Ik was ook best geschrokken. Ik ben het ook niet eens met Geert Wilders en zijn belachelijke standpunten, maar de Taliban is toch niet de baas over ons land?


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    En als er dan zo'n aanslag word gepleegd
    zegt Geert Wilders 'Zie je nou wel, moslims zijn gevaarlijk!'

    DaKrulliCode schreef:
    En als er dan zo'n aanslag word gepleegd
    zegt Geert Wilders 'Zie je nou wel, moslims zijn gevaarlijk!'

    Tja..
    Dan zijn alle onschuldige moslims ook de pineut..


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    DaKrulliCode schreef:
    En als er dan zo'n aanslag word gepleegd
    zegt Geert Wilders 'Zie je nou wel, moslims zijn gevaarlijk!'
    Inderdaad.. en dan wordt het alleen nog maar erger en erger.


    Life is hard and then we die

    DaKrulliCode schreef:
    En als er dan zo'n aanslag word gepleegd
    zegt Geert Wilders 'Zie je nou wel, moslims zijn gevaarlijk!'

    De taliban moet zich gewoon nergens mee bemoeien. (:


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Jail schreef:
    Het is toch belachelijk dat we bang moeten zijn voor de taliban. Ik was ook best geschrokken. Ik ben het ook niet eens met Geert Wilders en zijn belachelijke standpunten, maar de Taliban is toch niet de baas over ons land?


    Dat vind ik inderdaad waar. Maar weetje, doordat die Talbiban zich zo gedraagt tegenover Nederland maken ze de uitspraken van Wilders alleen maar waar... Persoonlijk vind ik eigenlijk dat we ons niet door angst moeten laten leiden en gewoon ons land moeten regeren zoals wij dat willen, maargoed, ik schrik hier dan toch ook wel van hoor..


    Ik zie er geen kruidnoot meer in.

    Weetje dat ik dan de neiging krijg om de andere onschuldige groepen mensen die zij bedreigen te wapenen met heel veel bommen en andere vernietigende mogelijkheden. Ze denken écht alles te zijn en een soort God te kunnen spelen ...


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Mark Rutte en Maxime Verhagen zijn gewoon 2 slappelingen. Ze hadden zich nooit moeten laten omlullen door Wilders. Nu krijgen we dus dit soort gezeik.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    een vriendin van me die zelf moslim is zegt zelf: jeetje. Nederland is toch geen lang van moslims ofzo. Dus nederland mag echt wel zelf weten wie er in hun land is.
    En zij is moslim. Maar ik ben het wel met haar eens.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Nou, ik geef die mensen(Taliban, moslims, je weet wel)groot gelijk.
    Ik besloot vorige week de folder van de PVV te lezen(met wat ze willen doen als ze aan de macht komen), en ik werd echt misselijk van wat Wilders over de moslims zei, en wat hij wil doen.

    Als iemand zo over mij(mijn afkomst, geloof, of wat dan ook)zou spreken, dan zou ik ook super boos zijn en iemands kop willen opblazen!

    Ik ben zelf niet bang voor de Taliban. Wel ben ik bang voor Wilders, en wat er zal gebeuren als hij echt aan de macht komt.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    DaKrulliCode schreef:
    En als er dan zo'n aanslag word gepleegd
    zegt Geert Wilders 'Zie je nou wel, moslims zijn gevaarlijk!'


    oke dat is wel weer waar. een domino effect voor de moslims dan ....hoe meer aanslagen in nederland -of de rest van de wereld- hoe meer de mensen moslims gaan haten

    [ bericht aangepast op 18 okt 2010 - 13:09 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    DaKrulliCode schreef:
    En als er dan zo'n aanslag word gepleegd
    zegt Geert Wilders 'Zie je nou wel, moslims zijn gevaarlijk!'

    Dat zeg ik nou ook altijd!

    Warfarer schreef:
    Nou, ik geef die mensen(Taliban, moslims, je weet wel)groot gelijk.
    Ik besloot vorige week de folder van de PVV te lezen(met wat ze willen doen als ze aan de macht komen), en ik werd echt misselijk van wat Wilders over de moslims zei, en wat hij wil doen.

    Als iemand zo over mij(mijn afkomst, geloof, of wat dan ook)zou spreken, dan zou ik ook super boos zijn en iemands kop willen opblazen!

    Ik ben zelf niet bang voor de Taliban. Wel ben ik bang voor Wilders, en wat er zal gebeuren als hij echt aan de macht komt.

    Ik hoop maar niet dat hij aan de macht komt..


    Wild, Wilder, Wilders..


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Erised schreef:
    Mark Rutte en Maxime Verhagen zijn gewoon 2 slappelingen. Ze hadden zich nooit moeten laten omlullen door Wilders. Nu krijgen we dus dit soort gezeik.
    Deze regering word niks.

    [ bericht aangepast op 18 okt 2010 - 13:50 ]


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Ik wordt echt boos door al dat ondankbare gedrag vanaf de islam.
    Ze mógen hier komen wonen. We geven hun allemaal kansen om wat te maken van hun leven hier in Nederland. Dan voeren we een paar wetten in omdat sommige moslims hier alleen komen wonen voor het betere leven en zich niet aan willen passen en dan krijgen we dit gezeik op ons hoofd. Als we nou helemaal geen moslims binnen zouden laten was het een ander verhaal, maar we laten ze wél binnen en we geven ze wél kansen.


    it's so empty living behind these castle walls