• Klik

    (Novum) - Uitvoering van het 'anti-islambeleid' van Geert Wilders kan leiden tot een aanslag in Nederland. Daarvoor waarschuwt de officiële woordvoerder van de Taliban voor Oost- en Noord-Afghanistan Zabiullah Mujahed in een interview met de Volkskrant.

    Mujahed stelt dat als Wilders het voor elkaar krijgt meer anti-islamitische wetgeving of voor moslims nadelige wetten goedgekeurd te krijgen, er geen twijfel mogelijk is dat moslims uit andere landen actie zullen ondernemen om hun moslimsbroeders en -zusters te helpen. Een aanslag is het uiterste actiemiddel. "Als Nederland zijn anti-islambeleid doorzet of verergert, is het zeker dat Nederland doelwit zal zijn van een aanslag door een jihad-groep."

    De groep die de aanslag pleegt kan volgens Mujahed ook gewoon uit Nederland komen. "Jullie eigen moslims zullen Nederland aanvallen en andere internationale jihadgroepen zullen klaarstaan om te helpen." Of er al concrete plannen zijn voor een aanslag, laat de woordvoerder in het midden.

    Enkele weken geleden dreigde een hoge Talibanleider ook al dat Nederland gaat boeten voor het belachelijk maken van de islam. Wali-ur Rehman, de belangrijkste commandant van de Taliban in Pakistan, waarschuwt dat de weg die Nederland is ingeslagen heel gevaarlijk is. De Nederlandse regering wetten maakt volgens hem wetten die tegen moslims bedoeld zijn. "We gaan ze een lesje leren."

    Mujahed zegt verder over een mogelijk nieuwe Nederlandse missie in Afghanistan, waarover het kabinet-Rutte zich moet gaan buigen, dat als de regering besluit de missie in het land te hervatten, Nederland weer zal worden beschouwd als vijandig land.


    Ja, er staat een hele grote spellingsfout in de titel van het originele artikel, maar dat terzijde.

    Ik ben wel een klein beetje geschrokken, moet ik eerlijk stellen.


    Life is hard and then we die

    Washington schreef:
    Ik wordt echt boos door al dat ondankbare gedrag vanaf de islam.
    Ze mógen hier komen wonen. We geven hun allemaal kansen om wat te maken van hun leven hier in Nederland. Dan voeren we een paar wetten in omdat sommige moslims hier alleen komen wonen voor het betere leven en zich niet aan willen passen en dan krijgen we dit gezeik op ons hoofd. Als we nou helemaal geen moslims binnen zouden laten was het een ander verhaal, maar we laten ze wél binnen en we geven ze wél kansen.
    En dat is dan ook weer waar. Zuuuuuuucht.


    Life is hard and then we die

    lol "helpen".
    Door aanslagen te plegen, zullen ze alleen maar tegenstanders gelijk laten krijgen.


    ars moriendi

    Warfarer schreef:
    Nou, ik geef die mensen(Taliban, moslims, je weet wel)groot gelijk.
    Ik besloot vorige week de folder van de PVV te lezen(met wat ze willen doen als ze aan de macht komen), en ik werd echt misselijk van wat Wilders over de moslims zei, en wat hij wil doen.

    Als iemand zo over mij(mijn afkomst, geloof, of wat dan ook)zou spreken, dan zou ik ook super boos zijn en iemands kop willen opblazen!

    Ik ben zelf niet bang voor de Taliban. Wel ben ik bang voor Wilders, en wat er zal gebeuren als hij echt aan de macht komt.

    Hier ben ik het mee eens,er zijn dingen die hij niet kan maken.
    O.k ik vind het wel te vergaan om een aanslag te plegen,zeker omdat onschuldige dan omkomen. En ik ben zwaar tegen geweld.
    Maar ergens hebben ze wel een punt.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Washington schreef:
    Ik wordt echt boos door al dat ondankbare gedrag vanaf de islam.
    Ze mógen hier komen wonen. We geven hun allemaal kansen om wat te maken van hun leven hier in Nederland. Dan voeren we een paar wetten in omdat sommige moslims hier alleen komen wonen voor het betere leven en zich niet aan willen passen en dan krijgen we dit gezeik op ons hoofd. Als we nou helemaal geen moslims binnen zouden laten was het een ander verhaal, maar we laten ze wél binnen en we geven ze wél kansen.


    Ik ben het hier niet helemaal mee eens want dit staat in het verkiezingsprogramma-boekje(iets)van de PVV:

    En vooral: volledige immigratiestop voor mensen uit
    islamitische landen


    Dus eigenlijk willen ze dat er geen mensen uit Islamitische landen meer binnenkomen.

    Dit is nu natuurlijk niet doorgevoerd, maar dat wilde de PVV dus wel.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Die gasten denken echt dat ze stoer zijn als ze Nederland gaan bedreigen. Buh, ik ben niet bang voor die gasten, ze zoeken het maar uit.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Exercitus schreef:
    (...)
    Hier ben ik het mee eens,er zijn dingen die hij niet kan maken.
    O.k ik vind het wel te vergaan om een aanslag te plegen,zeker omdat onschuldige dan omkomen. En ik ben zwaar tegen geweld.
    Maar ergens hebben ze wel een punt.


    Ik ben er natuurlijk ook tegen dat ze aanslagen plegen want zoals je al zei, dan komen er ook onschuldigen om het leven.
    Maar ik snap wel waarom ze het zouden doen...


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Turn schreef:
    Die gasten denken echt dat ze stoer zijn als ze Nederland gaan bedreigen. Buh, ik ben niet bang voor die gasten, ze zoeken het maar uit.

    haha, Turn onze superheld.


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Warfarer schreef:
    (...)

    Ik ben er natuurlijk ook tegen dat ze aanslagen plegen want zoals je al zei, dan komen er ook onschuldigen om het leven.
    Maar ik snap wel waarom ze het zouden doen...

    -kijkt naar je pf-
    Hmmm jah, I understand. (krul)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Warfarer schreef:
    (...)

    Dus eigenlijk willen ze dat er geen mensen uit Islamitische landen meer binnenkomen.

    Dit is nu natuurlijk niet doorgevoerd, maar dat wilde de PVV dus wel.

    Ja, daar heb je gelijk in. Ik hou me niet echt op de hoogte rond de PVV. Maar alsnog, de Taliban is boos op Nederland vanwege de regels die we nu al hebben ingesteld.


    it's so empty living behind these castle walls

    Turn schreef:
    (...)
    -kijkt naar je pf-
    Hmmm jah, I understand. (krul)


    Puh. Moet je maar wachten hoe ik er op 24 Oktober uitzie. ^^
    Muhahaha.

    [ bericht aangepast op 18 okt 2010 - 14:02 ]


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Warfarer schreef:
    (...)

    Puh. Moet je maar wachten hoe ik er op 24 Oktober uitzie. ^^

    gheghe.

    [ bericht aangepast op 18 okt 2010 - 14:01 ]


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Washington schreef:
    (...)
    Ja, daar heb je gelijk in. Ik hou me niet echt op de hoogte rond de PVV. Maar alsnog, de Taliban is boos op Nederland vanwege de regels die we nu al hebben ingesteld.


    Dat is idd wel een beetje overdreven.
    Maar in het artikel hebben ze het vooral over Wilders en zijn Anti-Islambeleid, ik heb verder niks te zeggen over dat de Taliban boos is op Nederland, want daar weet ik minder over...


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Warfarer schreef:
    (...)

    Puh. Moet je maar wachten hoe ik er op 24 Oktober uitzie. ^^

    Osama Binladen? (krul)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Turn schreef:
    (...)
    Osama Binladen? (krul)


    Waarschijnlijk niet.
    Ik heb eigenlijk nog niet echt een fotootje, maar wel weet ik al in wat ik mijn naam ga veranderen, en om daar nu een schattig plaatje bij te zoeken... :3


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Warfarer schreef:
    (...)

    Waarschijnlijk niet.
    Ik heb eigenlijk nog niet echt een fotootje, maar wel weet ik al in wat ik mijn naam ga veranderen, en om daar nu een schattig plaatje bij te zoeken... :3

    Nou OsamaBinLaden + een foto van hem? (krul)

    [ bericht aangepast op 18 okt 2010 - 14:04 ]


    *insert philosophical cringe expression here*