• Klik

    (Novum) - Uitvoering van het 'anti-islambeleid' van Geert Wilders kan leiden tot een aanslag in Nederland. Daarvoor waarschuwt de officiële woordvoerder van de Taliban voor Oost- en Noord-Afghanistan Zabiullah Mujahed in een interview met de Volkskrant.

    Mujahed stelt dat als Wilders het voor elkaar krijgt meer anti-islamitische wetgeving of voor moslims nadelige wetten goedgekeurd te krijgen, er geen twijfel mogelijk is dat moslims uit andere landen actie zullen ondernemen om hun moslimsbroeders en -zusters te helpen. Een aanslag is het uiterste actiemiddel. "Als Nederland zijn anti-islambeleid doorzet of verergert, is het zeker dat Nederland doelwit zal zijn van een aanslag door een jihad-groep."

    De groep die de aanslag pleegt kan volgens Mujahed ook gewoon uit Nederland komen. "Jullie eigen moslims zullen Nederland aanvallen en andere internationale jihadgroepen zullen klaarstaan om te helpen." Of er al concrete plannen zijn voor een aanslag, laat de woordvoerder in het midden.

    Enkele weken geleden dreigde een hoge Talibanleider ook al dat Nederland gaat boeten voor het belachelijk maken van de islam. Wali-ur Rehman, de belangrijkste commandant van de Taliban in Pakistan, waarschuwt dat de weg die Nederland is ingeslagen heel gevaarlijk is. De Nederlandse regering wetten maakt volgens hem wetten die tegen moslims bedoeld zijn. "We gaan ze een lesje leren."

    Mujahed zegt verder over een mogelijk nieuwe Nederlandse missie in Afghanistan, waarover het kabinet-Rutte zich moet gaan buigen, dat als de regering besluit de missie in het land te hervatten, Nederland weer zal worden beschouwd als vijandig land.


    Ja, er staat een hele grote spellingsfout in de titel van het originele artikel, maar dat terzijde.

    Ik ben wel een klein beetje geschrokken, moet ik eerlijk stellen.


    Life is hard and then we die

    Warfarer schreef:
    (...)

    Waarschijnlijk niet.
    Ik heb eigenlijk nog niet echt een fotootje, maar wel weet ik al in wat ik mijn naam ga veranderen, en om daar nu een schattig plaatje bij te zoeken... :3

    -nieuwsgierigheid slaat toe..-


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Jail schreef:
    (...)
    -nieuwsgierigheid slaat toe..-


    Wacht maar af!
    Straks valtie tegen. XS

    Turn schreef:
    (...)

    Nou OsamaBinLaden + een foto van hem?(krul)


    Hm... Je brengt me op ideeën.
    Misschien in November... ^^


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Warfarer schreef:
    (...)

    Hm... Je brengt me op ideeën.
    Misschien in November... ^^

    Hij heeft zelfs precies 12 letters. -wbw


    *insert philosophical cringe expression here*

    Turn schreef:
    (...)
    Hij heeft zelfs precies 12 letters. -wbw


    Telt.
    13, tel ik. XS
    OsamaBinLaden
    Jap, 13.

    Maar op FBI-most wanted site staan zijn Aliases.

    * Usama Bin Muhammad Bin Ladin
    * Shaykh Usama Bin Ladin
    * The Prince
    * The Emir
    * Abu Abdallah
    * Mujahid Shaykh
    * Hajj
    * The Director


    Oeh, die hebben niet allemaal 13 letters. :3


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Psssst jongens. Ontopic :X


    Life is hard and then we die

    Washington schreef:
    Ik wordt echt boos door al dat ondankbare gedrag vanaf de islam.
    Ze mógen hier komen wonen. We geven hun allemaal kansen om wat te maken van hun leven hier in Nederland. Dan voeren we een paar wetten in omdat sommige moslims hier alleen komen wonen voor het betere leven en zich niet aan willen passen en dan krijgen we dit gezeik op ons hoofd. Als we nou helemaal geen moslims binnen zouden laten was het een ander verhaal, maar we laten ze wél binnen en we geven ze wél kansen.


    Daar ben ik het echt helemaal mee eens! Ze krijgen inderdaad een kans en dan voeren wij een regel uit en dan willen zij nota bene ook nog ons land bombarderen voor een regel is ons land. Sorry hoor maar hun zijn toch niet onze baas?


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Van mij mogen ze Wilders neerschieten, maar laat de rest er buiten.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Washington schreef:
    Ik wordt echt boos door al dat ondankbare gedrag vanaf de islam.
    Ze mógen hier komen wonen. We geven hun allemaal kansen om wat te maken van hun leven hier in Nederland. Dan voeren we een paar wetten in omdat sommige moslims hier alleen komen wonen voor het betere leven en zich niet aan willen passen en dan krijgen we dit gezeik op ons hoofd. Als we nou helemaal geen moslims binnen zouden laten was het een ander verhaal, maar we laten ze wél binnen en we geven ze wél kansen.

    Niet dat ik Nederlander ben, maar ik vind wel dat dit waar is.(krul)


    effort never betrays you

    BTW het is allemaal stoerdoenerij
    Denemarken(spotprenten) is nooit platgebombadeerd door die mensen, na die foto's. Ja een beetje vlaggen verbranden, but that's it.
    NL-Denemarken(de wedstrijd) is goed verlopen en onze spelers leven nog steeds.


    Today will be Girl's Day party with you~

    RINGDINGDONG schreef:
    BTW het is allemaal stoerdoenerij
    Denemarken(spotprenten) is nooit platgebombadeerd door die mensen, na die foto's. Ja een beetje vlaggen verbranden, but that's it.
    NL-Denemarken(de wedstrijd) is goed verlopen en onze spelers leven nog steeds.


    Ach, de meeste van die dreigingen zijn bullshit, maar ze maken mensen bang. En de angst dat iets gebeurd is vaak veel erger dan de gebeurtenis zelf.
    Vind ik zelf(met veel dingen).


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Gvd. Dan moeten ze Nederland niet de schuld geven, maar die kut Wilders. Sorry hoor, maar ik schrik hier echt van. Straks komt er een 3e oorlog ofzo!


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    RINGDINGDONG schreef:
    BTW het is allemaal stoerdoenerij
    Denemarken(spotprenten) is nooit platgebombadeerd door die mensen, na die foto's. Ja een beetje vlaggen verbranden, but that's it.
    NL-Denemarken(de wedstrijd) is goed verlopen en onze spelers leven nog steeds.

    Thankgod. _O_
    En ja klopt, ze hadden ook al gedreigt met bommen te gaan smijten tijdens het WK voetbal =S


    ars moriendi

    Emirates schreef:
    Gvd. Dan moeten ze Nederland niet de schuld geven, maar die kut Wilders. Sorry hoor, maar ik schrik hier echt van. Straks komt er een 3e oorlog ofzo!


    Eigenlijk is dat best waarschijnlijk. Denk ik, mijn wiskundeleraar, en mijn geschiendenislerares. XS
    Maar dat gebeurd nu niet direct, als het al gebeurd.En om die bomaanslagen zou ik me niet te veel zorgen maken, want Wilders Islam-beleid wordt (binnenkort) nog niet ingevoerd, hij gedoogt toch alleen maar. :3


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Warfarer schreef:
    (...)

    Eigenlijk is dat best waarschijnlijk. Denk ik, mijn wiskundeleraar, en mijn geschiendenislerares. XS
    Maar dat gebeurd nu niet direct, als het al gebeurd.En om die bomaanslagen zou ik me niet te veel zorgen maken, want Wilders Islam-beleid wordt (binnenkort) nog niet ingevoerd, hij gedoogt toch alleen maar. :3


    Hij moet gewoon oprotten uit de regering. ;x


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Emirates schreef:
    (...)

    Hij moet gewoon oprotten uit de regering. ;x


    'k ben het helemaal met je eens!

    Maar die kans is klein, als gedoog kan je weinig misdoen, straks wordt hij tijdens de volgende verkiezingen gekozen. >.>
    Dan gaan we allemaal dood! ='(


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.