• Taylor Swift is niet zo slim bezig geweest als het waar is wat iedereen zegt, ik zit op twitter - alltimelowerss - en volgend heel veel mensen heeft Taylor swift gezegd dat Lullabies van All Time Low een lied is alleen maar voor de aandacht en ook heeft ze gezegd dat Alex Gaskarth - zanger van de band - een aandacht zoeker is omdat hij het lied heeft gezongen voor zijn overleden broer.
    Ook al zou dit niet waar zijn of wel, ze is heel veel fans kwijt zo te zien op twitter. Alle All Time Low fans wel in iede geval.
    Wat denken jullie?


    Nothing matters anymore, that's the secret to New York.

    Wil ze zelf aandacht zoeken dan?
    Ik heb haar nooit gemogen!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik vind dat hele twitter gewoon bullshit. Je krijgt gewoon een hele verkeerde indruk van mensen zodra ze een x wat neerzetten op internet. En dan verspreid zich dat weer.. blabla. Het is een soort doorfluistertje. De een leest wat op twitter, Taylor Swift zegt dat All Time Low een nummer heeft gemaakt voor aandacht. 100 personen later, heeft ze iemand vermoord. (Bij wijze van spreken)


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Toxxxic schreef:
    Ik vind dat hele twitter gewoon bullshit. Je krijgt gewoon een hele verkeerde indruk van mensen zodra ze een x wat neerzetten op internet. En dan verspreid zich dat weer.. blabla. Het is een soort doorfluistertje. De een leest wat op twitter, Taylor Swift zegt dat All Time Low een nummer heeft gemaakt voor aandacht. 100 personen later, heeft ze iemand vermoord. (Bij wijze van spreken)


    Ja je hebt wel gelijk en ik geloof vaak ook dingen niet als ze dat zeggen maar ze zijn naar een video aan het zoeken waar ze het zei. Ik weet het ook nooit, maar zoals iedereen zegt geloof ik ze wel. Ze zeggen allemaal hetzelfde.


    Nothing matters anymore, that's the secret to New York.

    Dat is niet waar toch? ;d

    En daarbij.
    Ik wacht nog steeds op het bewijs van Alex' broer. js.

    Fetching schreef:
    (...)

    Ja je hebt wel gelijk en ik geloof vaak ook dingen niet als ze dat zeggen maar ze zijn naar een video aan het zoeken waar ze het zei. Ik weet het ook nooit, maar zoals iedereen zegt geloof ik ze wel. Ze zeggen allemaal hetzelfde.

    Het kan ook wel waar zijn. Niet alles wat op twitter gezegd word is onzin. Maar zo komen wel al die rare roddels de wereld in.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Als je een lied zingt voor je overleden broer, ben je dan opeens een aandachtzoeker?


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Toxxxic schreef:
    (...)
    Het kan ook wel waar zijn. Niet alles wat op twitter gezegd word is onzin. Maar zo komen wel al die rare roddels de wereld in.


    Ja daar heb je ook gelijk in, ik doe ook niet mee met twitter voor al die dingen. Want er gebeuren en er worden ook dingen gezegd die de politie soms zelfs aangaan, ik gebruik het gewoon voor de lol en niet omdit soort dingen. Maar als het waar is vind ik het wel dom dat ze zo iets gaat zeggen.


    Nothing matters anymore, that's the secret to New York.

    Ik heb geen idee of het waar is, ik heb niks met Twitter, All time low of Taylor Swift, maar ik denk dat het gewoon een of andere zwaar overdreven roddel is. Dat is meestal zo bij zo een gerucht dat een of andere artiest iets heeft gezegd over een andere zanger/band, en uiteindelijk blijkt dat het allemaal één groot misverstand is ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Ik heb geen idee of het waar is, ik heb niks met Twitter, All time low of Taylor Swift, maar ik denk dat het gewoon een of andere zwaar overdreven roddel is. Dat is meestal zo bij zo een gerucht dat een of andere artiest iets heeft gezegd over een andere zanger/band, en uiteindelijk blijkt dat het allemaal één groot misverstand is ^^


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    PETRA! Ik ben terug van kamp. (:


    Never wait for perfection, just make it.

    Heigl schreef:
    Wil ze zelf aandacht zoeken dan?
    Ik heb haar nooit gemogen!


    None but ourselves can free our minds.

    Als t waar is vind ik die Taylor Swift een stomme trol, i mean waar slaat dit op!?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    als dat waar is,is dat niet lief,,maar deze uitspraak kan ik écht niet bij Taylor Swift plaatsen.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Waarom mag Taylor geen eigen mening hebben?
    Mensen op twitter doen nu opeens alsof ze de derde wereldoorlog heeft aangekondigd door gewoon te zeggen wat ze denkt.
    Al die ATL-fans die nu opeens geen fans meer van haar zijn vind ik freaks.. sorry.


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.