• (Novum) - Taylor Swift lijkt in haar nieuwe nummer Dear John te sneren naar niemand minder dan John Mayer. De twee werkten samen voor Mayers cd, maar de zangers zouden ook op romantisch gebied een klik hebben gevoeld. Swifts lied gaat over het feit dat ze slecht behandeld is door een 'oudere man'.

    Geruchten dat er iets speelde tussen de 20-jarige Taylor en de 33-jarige John laaiden eerder dit jaar op toen het tweetal een paar keer samen werd gespot in Nashville, de woonplaats van Swift. In mei was Mayer onverwacht te gast bij het concert van de jonge countryzangeres.

    De tekst van Swifts lied liegt er niet om. "Beste John, ik zie het nu je weg bent. Vind je niet dat ik te jong was om mij zo te behandelen, om rare spelletjes mee te spelen, terwijl ik zo gek op jou was?", zingt Swift. De zangeres vertelde eerder al eens dat ze graag gedetailleerde teksten schrijft.

    Het management van Swift kan bevestigen noch ontkennen dat het lied over Mayer gaat. "Geen commentaar", luidde het antwoord op navraag door entertainmentzender E! Het nummer in kwestie staat op het album Speak Now, dat volgende week in Nederland uitkomt.


    I hope so :9~


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Omg. Dat hoop ik dus niet :/


    "I shut my eyes in order to see.'

    I don't care.


    s[he] be[lie]ve[d]

    Ik heb geen flauw idee, maar volgende de media is iedereen een setje met iedereen, en dan weer met die andere, en dan komt die en die weer terug bij zijn ex, en blablabla.
    Ik weet niet wat ik ervan moet denken, en eerlijk gezegd boeit het me niet. En als ze iets hebben, hoop ik voor ze dat ze heel gelukkig worden.

    (cat)


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Arme John, lol.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Die Taylor Swift is zo'n stomme trol met altijd dat aandacht zoeken door liedjes zo duidelijk over anderen te laten gaan. John Mayer is trouwens geweldig! :9~


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ATL schreef:
    Die Taylor Swift is zo'n stomme trol met altijd dat aandacht zoeken door liedjes zo duidelijk over anderen te laten gaan. John Mayer is trouwens geweldig! :9~


    Home is now behind you. The world is ahead!

    hmm. dat zou kunnen :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Bah, viezerikken (cat)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Meth schreef:
    I don't care.


    effort never betrays you

    zou kunnen, maar toch maar niet :P


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    ik had het gehoord. alleen is dat alweer een tijdje geleden.
    ze verslind ze trouwens wel he?

    joe jonas
    taylor lautner
    john mayer...

    maar ze blijft een super zangeres


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    ATL schreef:
    Die Taylor Swift is zo'n stomme trol met altijd dat aandacht zoeken door liedjes zo duidelijk over anderen te laten gaan. John Mayer is trouwens geweldig! :9~


    Wat zijn dat jou zaken.. Als zij hem leuk vind .. Soww

    dat.. had ik dus niet zien aankomen
    DAT ZOU ÉCHT PERVIE ZIJN EIGENLIJK
    hij was een mooier setje met jennifer love hewitt of jennifer anniston -in ieder geval een jennifer
    als


    never lose the ability to see beauty in the little things

    Meth schreef:
    I don't care.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    In dat geval maakt Taylor Swift vaak liedjes over haar liefjes, of ben ik het? (cat)


    All this dampness is damp.