• (Novum) - Taylor Swift lijkt in haar nieuwe nummer Dear John te sneren naar niemand minder dan John Mayer. De twee werkten samen voor Mayers cd, maar de zangers zouden ook op romantisch gebied een klik hebben gevoeld. Swifts lied gaat over het feit dat ze slecht behandeld is door een 'oudere man'.

    Geruchten dat er iets speelde tussen de 20-jarige Taylor en de 33-jarige John laaiden eerder dit jaar op toen het tweetal een paar keer samen werd gespot in Nashville, de woonplaats van Swift. In mei was Mayer onverwacht te gast bij het concert van de jonge countryzangeres.

    De tekst van Swifts lied liegt er niet om. "Beste John, ik zie het nu je weg bent. Vind je niet dat ik te jong was om mij zo te behandelen, om rare spelletjes mee te spelen, terwijl ik zo gek op jou was?", zingt Swift. De zangeres vertelde eerder al eens dat ze graag gedetailleerde teksten schrijft.

    Het management van Swift kan bevestigen noch ontkennen dat het lied over Mayer gaat. "Geen commentaar", luidde het antwoord op navraag door entertainmentzender E! Het nummer in kwestie staat op het album Speak Now, dat volgende week in Nederland uitkomt.


    I hope so :9~


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    John Mayer is geweldig en een schatje, maar ik heb het niet zo op Taylor Swift (:


    dream, dare, fly!

    For fucks sake. Wat is dat toch met Swit tegenwoordig ? (cat)


    We're hiding behind skin that's too tough

    Ik weet niet wat ik hier van moet denken, eigenlijk. (krul)

    [ bericht aangepast op 20 okt 2010 - 20:44 ]


    Hope goes lost but never dies.

    xYousraJonas schreef:
    (...)

    Wat zijn dat jou zaken.. Als zij hem leuk vind .. Soww

    Waar slaat die reactie nou weer op op mijn reactie? ><


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    John Mayer is één van mijn lievelingszangers, maar ik zou het hem nooit gunnen om met Taylor Swift samen te zijn. Hij is véééél te arrogant.
    Maar ach, als het echt zo is zal ik maar blij voor hén wezen als ze dan ook echt gelukkig samen zijn. :'D


    Some people make the world special just by being in it

    Hoeveel relaties heeft Taylor nu eigenlijk al gehad in haar leven als je dit allemaal moet geloven en gezien het aantal liedjes dat ze geschreven heeft...


    Ik zie er geen kruidnoot meer in.

    Giants schreef:
    Ik heb geen flauw idee, maar volgende de media is iedereen een setje met iedereen, en dan weer met die andere, en dan komt die en die weer terug bij zijn ex, en blablabla.
    Ik weet niet wat ik ervan moet denken, en eerlijk gezegd boeit het me niet. En als ze iets hebben, hoop ik voor ze dat ze heel gelukkig worden.

    (cat)


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Uhm tsja. Ik vind John Mayer stiekem gezegd behoorlijk kut en Taylor Swift heeft welgeteld één leuk liedje, dus ik maar me er niet zo druk om. (a)


    It's time to be happy again.

    Ik snap echt niet wat mensen in John zien..


    I'm gonna pick up the pieces, and build a lego house.

    Nou okee.. :'D


    -

    xYousraJonas schreef:
    (...)

    Wat zijn dat jou zaken.. Als zij hem leuk vind .. Soww

    Ten eerste; leer ABN.
    Ten tweede; Ooit gehoord van zoiets als ‘vrijheid van meningsuiting’? Zo niet, clickie


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    is het uit dan met die andere taylor waar ze mee had? -schiet me ineens te binnen x'D-


    dream, dare, fly!

    theBronx schreef:
    (...)
    Ten eerste; leer ABN.
    Ten tweede; Ooit gehoord van zoiets als ‘vrijheid van meningsuiting’? Zo niet, clickie

    Hahaa haar reactie slaat ook echt op niets in mijn bericht?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Spero schreef:
    Arme John, lol.


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    hmm, ik vind Taylor niet echt iets voor John Mayer..


    walking get's too boring, when you learn how to fly..