• Oké ik weet dat ik enorm vroeg ben, maar ik ben dus al begonnen met het bestellen van kerstcadeaus en ik ben razend enthousiast, yay!(nerd)
    Dus nu heb ik voor mijn broer enkele Iwatch en IPhone assecoires besteld en voor mijn vader hoesjes voor zijn PS4 controllers. Ik heb ze wel via aliexpress besteld (ik heb tot nu toe nog nooit een slecht kwaliteit product gehad, maar stel dat het wel zo is, dan heb ik nog genoeg tijd om vervanging te zoeken), want tja daar krijg je gewoon meer waar voor je geld. :Y) So what do you guys think?


    You were born original, don't die as a copy.

    Oh en voor mijn moeder wil ik een JML chillmax pillow kopen aangezien zij last heeft van opvliegers, I am such a good daughter (krul)


    You were born original, don't die as a copy.

    LAASST CHRISTMASSSS I GAVE YOU MY HEART! Sorry, daar moest ik gewoon aan denken toen ik dit topic zag!

    Wat een goede planning heb jij dat je al kerstcadeaus koopt! Wij vieren thuis kerst niet met cadeaus, maar Sinterklaas wel en ik moet ook nodig iets gaan regelen daarvoor.


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Ziet er nice uit. Ze zullen er vast blij mee zijn. ^^

    Ik zit ook al met kerstdingen in mijn hoofd. (krul)


    Ik wil een tuin vol egels

    Centurio schreef:
    LAASST CHRISTMASSSS I GAVE YOU MY HEART! Sorry, daar moest ik gewoon aan denken toen ik dit topic zag!

    Wat een goede planning heb jij dat je al kerstcadeaus koopt! Wij vieren thuis kerst niet met cadeaus, maar Sinterklaas wel en ik moet ook nodig iets gaan regelen daarvoor.


    ~BUT THE VERY NEXT DAY, YOU GAVE IT AWAY~ nope i am not sorry (krul)

    Hahaha welll, ik ben altijd vroeg en sowieso druk met school en alles en als je voor een goede prijs cadeaus wilt hebben moet je sowieso op tijd zijn. Bedoel....kan wel die iwatcht bandjes hier in Nederland kopen, maar volgens mij ben je dan tussen de 30 en de 50 euro kwijt, soooo no thanks :'D

    En oooeeeh, nou ja sinterklaas, kerstmis, CADEAAAUUUSS, yay :3 Sommige mensen vinden dat kerstmis daar niet om draait, maar serieus ik krijg twee keer per jaar echt cadeaus en dat is met kerst en mijn verjaardag en ik word daar helemaal vrolijk van. Ook cadeaus geven aan mensen en het plannen en aaaaaaah (krul) Jus awsome hehe :3


    You were born original, don't die as a copy.

    Rubin schreef:
    Ziet er nice uit. Ze zullen er vast blij mee zijn. ^^

    Ik zit ook al met kerstdingen in mijn hoofd. (krul)


    I do hope so :3

    Hehe ik ben tenminste niet de enigste :Y)


    You were born original, don't die as a copy.

    ALL I WANT FOR CHRISTMAS ISS ........ :Y)


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Wow, jij bent vroeg :p Ik kijk ook al een tijdje uit naar kerstmis nu de zomer voorbij is, maar ik ben nog lang niet bezig met cadeaus haha. (:


    Take me to wonderland

    ..... O. Gaan we weer. Is super vroeg.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hyunju schreef:
    ..... O. Gaan we weer. Is super vroeg.


    i wanna die with you once or twice.

    Miss_Beloved schreef:
    ALL I WANT FOR CHRISTMAS ISS ........ :Y)


    YOOOOUUUUU (blush)

    Dysphoria schreef:
    Wow, jij bent vroeg :p Ik kijk ook al een tijdje uit naar kerstmis nu de zomer voorbij is, maar ik ben nog lang niet bezig met cadeaus haha. (:


    Hehe, tja ik zat te neuzen op Aliexpress, dan gaat het vanzelf (krul)


    You were born original, don't die as a copy.

    Nee, voor Halloween vind ik niet dat je al met Kerstmis bezig moet zijn. :") Maar leuk dat je al leuke ideeën gevonden hebt die je cadeau kunt geven.
    -Wij doen niet aan cadeaus met Kerstmis, maar wel met nieuwjaar, haha-.
    Ik begin rond 1 november met cadeautjes te kopen. ^^


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Tragically schreef:
    Nee, voor Halloween vind ik niet dat je al met Kerstmis bezig moet zijn. :") Maar leuk dat je al leuke ideeën gevonden hebt die je cadeau kunt geven.
    -Wij doen niet aan cadeaus met Kerstmis, maar wel met nieuwjaar, haha-.
    Ik begin rond 1 november met cadeautjes te kopen. ^^


    Aaaah, een dag na Halloween :'D
    Oh well......ik vier Halloween niet echt, ik heb het wel altijd willen vieren -aka America style- maar dat kan hier in Nederland bijna niet, dus helaas. :')


    You were born original, don't die as a copy.

    Haha, zalig die kleurtjes in je begintopic :'D ik ben ook aan het aftellen, kerstmis is da bomb :Y)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Haha, zalig die kleurtjes in je begintopic :'D ik ben ook aan het aftellen, kerstmis is da bomb :Y)


    Als je het doet, doe het dan goed :Y) Jaaa nog een kerstmis fanatiekeling (blush)


    You were born original, don't die as a copy.

    Dysphoria schreef:
    Wow, jij bent vroeg :p Ik kijk ook al een tijdje uit naar kerstmis nu de zomer voorbij is, maar ik ben nog lang niet bezig met cadeaus haha. (:


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt