• http://www.quizlet.nl/users/PipiDrinker/

    ik vind dit niet kunne jullie?


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    wa is da voor een vies,vuil en voos kind!


    I need you like a heart needs a beat

    Ieiw :S


    Let the Night embrace you

    dat kind is niet goed bij der hoofd .. That's all XD

    Het is wel orgineel.. ik kan er eigenlijk wel om lachen.. Het is wel raar, maar als ze het nou stoer vind om zoiets te typen.. laat haar dan..

    ah, mij boeit het eigenlijk niet veel.Ze maakt alleen zichzelf belachelijk =')

    vaag:S maar goed... als zij dat leuk vind; laat haarxD

    WANNEx3 zei op 21 aug 2008 - 22:53:
    ah, mij boeit het eigenlijk niet veel.Ze maakt alleen zichzelf belachelijk =')
    idd


    I am an idiot, I move.

    vaag:S maar goed... als zij dat leuk vind; laat haarxD

    (...) idd


    Jup


    What's wrong whit loving someone?

    Eeeuh, wat moet ik hier van vinden XD


    ok

    :8 ..... aha..... :8


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    vies&voos

    whahahaha ik vind t wel koel X'DDD


    I don't need words to feel those lips.

    als ik zo'n woord in een toppic zet wordt hij verwijderd en dat mag dan weer wel :S


    Dat is mijn beste vriendin waar jullie het over hebben en toevallig is ze geniaal en extreem grappig. Alleen kunnen jullie de humor er niet van inzien :') Trouwens, ik vind profielen met 'ICH LIEBE DICH BILL!!!!!!!' ook niet kunnen en die maken zich ook belachelijk. Maar ja, daar mogen we het niet over hebben, hé? :') Stuur me vooral een PB als je er nog verder op in wilt gaan. (smiles)



    LENA.



    & trouwens, het is vrij zielig als je alle profielen afstruimt om te zeggen 'DIT IS STOM' of 'DIT MAG NIET' of 'DIT KAN NIET!!' Ja, pathetic.

    Kleine kutkakkerkes .
    Hoe zielig is het wel nie om ovr mijn 'naam' zo een ongeloofelijk zinloze discussie te maken ? Een mens mag ook fantasie hebbe in eenderd welke weg dan ook (: . Misschien is da in jullie ogen abnormaal , maar als mensen me kennen zijn ze dat ondertussen al wel gewoon. En alstublieeft , kijkt eerst is naar u eigen voor ge commentaar op ander mense geeft . Het is nogal laag om voor zoiets GRAPPIG , jaah grappig (ookal ist ulle humor nie , pech dan lulzuigers) een onozele 'actie' (ahahaha) op te zetten. Het liefst van al zou ik jullie nu in n wc pot duwe n dan op u pissen . Wa denkte daarvan ? Gestoord ? Tjah er zijn zo van die mensen (: