• Voor mijn story over Gregory van der Wiel heb ik een paar rollen

    Dit zijn de personen die een rol hebben in mijn story:D

    ~ Vriendin Fernando Torres (komen later in het verhaal) xConfianza
    ~ Vriendin Cesc Fabregas (komen later in het verhaal) MarryTorres9
    ~ Vriendin Iker Casillas (komen later in het verhaal) TunisAngel
    ~ Vriendin Georginio Wijnaldum (krijgt ruzie met Layla) BigDreams
    ~ Vriendin Jan Vertonghen xEsperanza


    Ik heb de volgende informatie nodig:

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd
    Nationaliteit:
    Uiterlijk + Foto:
    Karakter:
    Extra:

    Ik maak volgende donderdag bekend wie welke rol heeft.

    xoxo<333 GregvdWiel

    [ bericht aangepast op 28 okt 2010 - 14:45 ]


    ~

    xEsperanza schreef:
    Rol:Vriendin Jan Vertonghen ;] [als Jesús ook in voor komt, dan heb ik liever Jesús (aa) hihiiii(H)]
    Naam:Manuela Luna Avodinio
    Leeftijd; 21 jaar.
    Nationaliteit: komt uit Portugal, maar woont sinds ze heel jong was al in Nederland, maar denkt eraan om terug te gaan of naar Spanje =]
    Uiterlijk + Foto: http://www.bizofshowbiz.com/uploads/Alyssa%20Milano%20lands%20her%20dream%20job%20for%20MLB.jpg Tattoo op haar enkel en op haar pols, op haar enkel 3 sterretjes en op haar pols het woord; Fantasía. Heeft niet veel make-up nodig, ze heeft van zichzelf al donkere wimpers maar doet er toch nog mascara overheen voor de volume. voor de rest is ze 1.69 cm lang.
    Karakter:Is altijd in voor iets nieuws, kan goed vrienden maken en kan heel bitchy tegen mensen zijn die ze niet mag of die ook tegen haar bitchy doen, ze is heel betrouwbaar en komt ook voor haar vriendinnen op.
    Extra: Houd van voetbal ze doet het zelf soms ook wel is, samen met Jan[of Jesús] als ze mee gaat naar de training en ze te vroeg zijn of na de training. Voor de rest houd ze van dansen en doet ook aan karate daar is ze vroeger door haar ouders opgezet om zichzelf te beschermen maar ze vond het zo leuk dat ze het bleef doen.

    xxxxxxxx(A)(H)


    hihiii aangepast beetje,maar ik hoor wel of ik rolletje heb hihi(aa)


    xxxxxx(H)

    [ bericht aangepast op 22 okt 2010 - 15:54 ]


    Y'all been to Nashville?

    Rol: Vriendin Iker Casillas
    Naam: Stephanie La Petuna
    Leeftijd: 21
    Nationaliteit: Spaans
    Uiterlijk + Foto: Lang, bruin krullend haar, bruine ogen, donkere wimpers, mooie bruine huid door de zon.
    Karakter: lief, gezellig, erg open, maakt snel vrienden, kan het met bijna iedereen goed vinden.
    Extra: Ze houdt erg van voetbal, kan het zelf ook wel aardig. Ze houdt ervan om met vrienden af te spreken, is altijd erg vrolijk. Ze kan het ook erg goed vinden met de teamgenoten van Iker en zijn vrienden. Ze gaat graag met z'n alle uit.

    yaaaaaaaaaaaay (H)
    dankjewel schat ik hou van jou (H)